Gå til innhold

Hjelp til valg av nettbrett


Dr. Brodsky

Anbefalte innlegg

Da er det ikke så alt for lenge til vi skal danse rundt et pyntet grantre med pakker under, og i den forbindelse trenger en noe jeg kan pakke inn. Damen har gitt uttrykk for at hun kunne tenke seg et nettbrett, men noe mer spesifikk klarer hun ikke å være. Ikke vet hun hva hun skal bruke det til en gang - hun vil i hvert fall ikke si det til meg.

 

Jeg tenker meg hun vil ha noe i størrelsen rundt 10", med god skjerm, godt batteri og god nok lyd til at man ikke begynner å grine av de innebygde høyttalerne.

 

Når det kommer til pris har jeg ingen fast grense, men hun er neppe en krevende bruker, og trenger derfor ikke det råeste/dyreste en kan finne.

 

Hva går jeg for?

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde ta hensyn til telefonen hun har. Veldig praktisk å holde seg til enten android,ios eller win8.

 

Apple har ny ipad i disse dager. iPad må sies å være det beste nettbrettet fortsatt.

 

Android: note 10.1

Apple: iPad 4.gen

Win8: Surface Pro

 

Alle overnevnte nettbrett er toppmodellene siden pris ikke betyr noe. Har selv tab2 og synes den er i tregeste laget. Når det kommer til bedre halvdeler bør de føle at de har fått det beste. Er kjæresten din på android plattformen kan du se om du får tak i Nexus 10 før jul. Den er vel det nærmeste markedsleder iPad for øyeblikket.

 

Utover dette gir vel microsoft surface mest muligheter. Men til underholdning og web ville jeg valgt en iPad. Selv om jeg sverger til android.

 

Tror kvinner vil ha noe estetisk og lekkert. Når det kommer til design er også iPad den klare vinneren i mine øyne. Høyoppløst skjerm og flytende menyer.

 

Min personlige anbefaling er å investere litt penger i det, har som sagt tab2 og ønsker å bytte den ut med nexus 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...