Gå til innhold

Hva skjedde med Guitar hero?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weak sales of Warriors of Rock, in part, led to Activision shuttering its Guitar Hero business unit in February 2011 and cancelling a planned 2011 sequel.

http://en.wikipedia....ck#cite_note-58

For min del var GH3 toppen. Eg kom gjennom GHM og GHWoR og, men entusiasmen som kom med GH3 var vekke. Etter at ein kjem opp på Expert og klarar dei fleste songar ganske greit når ein eit platå. Du kan sjølvsagt gå lengre og terpe endå meir, men dei færraste gidda det.

Det er ikkje det same å kjøre gjennom GHW på Expert som å gå frå Easy til Expert på GH3. Konseptet blir litt brukt opp når du blir god nok.

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia....ck#cite_note-58

For min del var GH3 toppen. Eg kom gjennom GHM og GHWoR og, men entusiasmen som kom med GH3 var vekke. Etter at ein kjem opp på Expert og klarar dei fleste songar ganske greit når ein eit platå. Du kan sjølvsagt gå lengre og terpe endå meir, men dei færraste gidda det.

Det er ikkje det same å kjøre gjennom GHW på Expert som å gå frå Easy til Expert på GH3. Konseptet blir litt brukt opp når du blir god nok.

enig, men det er derfor guitar hero Dream Theater ville vært perfekt, for det hadde blitt utrolig vanskelig. hvis du er lei av å spille gitar, burde du prøve trommene ;)
Lenke til kommentar

Det blir garantert mer Guitar Hero etterhvert, men tvilsomt i samme form som før. Rock Band støtter jo Pro Guitar, og Rocksmith støtter kun ekte gitar. Neste Guitar Hero vil nok dermed fokusere på gitar igjen, og høyst sannsynlig bruke ekte gitar. Men om det av en eller annen grunn skulle bli mer "vanlig" Guitar Hero tviler jeg sterkt på at det blir et band-spesifikt med Dream Theatre. Greit nok er de ganske bra, men de er alt for ukjente for folk flest, og det er mange band som er langt, langt bedre enn dem på gitarfronten. Sett på noe King Diamond eller Mercyful Fate, så snakker vi gitar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...