Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei! Noen som vet med hvilket program man kan finne IP til den man snakker med på MSN? Mvh Cyber Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 msn plus har noe som gjør at man kan gi bort sin egen ip til den man snakker med. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Men dette er noe man må godkjenne, ikke sant? Tenkte å sniffe opp ip til en kompis som er helt paranoid om dagen, da han fikk hele maskinen ødelagt pga. virus. Bare skremme ham litt! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hehe hvis du har lyst til å skremme han litt så kan du vel sende han et skript som åpner så mange sider at pc`en klikker. det vil vel skremme han litt. søkte litt men tror ikke at det er på lovlige sider at man finner programmene der. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Nei, tror du har rett i det. Må vel bli noe litt tvilsomme progs fra hackere eller supernørds! Hvor finner jeg et slikt script? 8) Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg fant et skript i et blad PCPRO heter det ellers vet jeg ikke hvor du finner det er det lov til å skrive skripte her tro? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 http://kaos.8thw.com/ Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Er jeg fucked hvis jeg trykker på den nå? Eller er det trygt og klikke på den? Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 takk! trodde det 1000vis av popups Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Er jo ikke værre enn at du laster ned en packet sniffer, og ser hvilken IP ting kommer fra? Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Er jo ikke værre enn at du laster ned en packet sniffer, og ser hvilken IP ting kommer fra? Du finner nok bare MSN serverens IP da. Mener å ha lest på de "tvilsomme" sidene en gang at alt går innom en server ... Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nei den gamle Msn 5.0 og de eldre versionen åpnet direkte forbindelse når du mottok/sente fil til brukeren på port 1863 (er ik sikker søk på google). dak unne du få IP via netstat eller FW. men den nye msn 6.0 har ik sånt. Men det finnes en vei RuNDT.Fc lager et program ,kommer ut snart. den fungerer på msn6.0 du legger inn en i gruppesamtale, botten vil ta ipen..blah..blah..du vil ik forstå det uansett Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Hva er Fc? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 glem d....fc er ikke en ting.en jg kjenner...bare glem hele drittn. jeg mente ik å skrive den siste setninga. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Hehe.....du ligger nok et par nivåer over oss "newbies" Dll! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå