FrihetensRegn Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Dette bildet kom jeg over da jeg så en på en boligannonse på Finn.no. Jeg tenkte litt over hvor jeg hadde sett dette bildet før, og sannelig har andre folk jeg kjenner hatt akkurat samme bildet. Jeg syns det er et ekkelt bilde og kan ikke skjønne at folk syns det er et fint bilde å ha. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Jeg har aldri sett det bildet før, hverken hos meg selv eller noen jeg kjenner. Endret 7. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Det henger mest i eldre hus har jeg funnet ut. Er visst et bilde som var populært før i tiden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Bildet er et av flere fra serien «De gråtende barna», malt av den italienske maleren Bruno Amadio. Bildene var veldig populære på 70-tallet, og min mormor har dette fortsatt. Mer informasjon: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Crying_Boy Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Ja. Ble litt forskrekket da jeg leste at det var en forbannelse over bildet også Jeg husker en nabo, en gammel dame, hadde dette bildet hengende ved siden av en trapp i kjelleren da jeg var der og lekte med barnebarnet hennes som av og til var på besøk, på 90-tallet. Her er forøvrig annonsen jeg sikter til. Bla til bildet av sengen. Endret 7. november 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det bildet var bare creepy. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Ja jeg hadde hatt store problemer med å sove, vel vitende om at det bildet hang rett over meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Husker bestefar hadde flere bilder fra denne serien. Deprimerende bilder... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har flere slike bilder, de har alltid fascinert meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Er jo en av de få maleriene som gjør at man faktisk stopper og tenker, "HVA FAEN". De er langt mer creepy i større, skikkelig format enn på PC-skjermen. Synes dog de er for deprimerende til å ha i hus. Er ikke bare tårene, men også fargen og uttrykket. EDIT: Fuck it, jeg skal ha et. Prøver å finne ut hvem som arva bildene. Endret 7. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Disse bildene pleide jeg å se overalt før (Begynner å bli noen år siden nå): Nå til dags er det jo bare svart hvit bildene til Ikea og disse bokstavene som gjelder: Endret 8. november 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Torben J Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Noen av dere som har bildet? Hvorfor vil man ha noe sånt hengende? Skjønner at det er et bilde som får folk til å stoppe opp, men er det fortsatt noe man vil ha hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå