TST Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Du får mange muligheter til å kvalifisere deg i november. Endringer i FIFA 13-turneringen vår Lenke til kommentar
thorvalds1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei, jeg er meldt på i kvalifiseringen på lørdag klokka 19.00. Er det slik at vi skal finne en av de som har meldt seg på der og invitere han eller hvordan gjør man det? Skal vi liksom finne den du vil spille mot selv? Lenke til kommentar
Groset7 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Thorvalds1: Det blir satt opp lister om hvem du skal møte Lenke til kommentar
thorvalds1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Når blir de listene satt opp? Lenke til kommentar
schou7 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Skal man spille mot 5 forskjellige motstandere i kvalifiseringen, siden man skal spille 5 kamper? Lenke til kommentar
LORDGILOM Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei! Jeg vant 4-3 over Mystiko etter ekstraomganger, men jeg glemte å rapportere seieren i all gledesrus. Det "Mystiko" valgte å gjøre var og registre en 3-2 seier til han, noe som er helt uakseptabelt. Kan dere hjelpe meg? MVH Aman Lenke til kommentar
julianj98 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvordan i .., finner jeg ut hvem jeg skal spille mot??????? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Når blir de listene satt opp? Du må sjekke inn 30 minutter før turneringen starter. Dette for å unngå at for mange blir sittende å vente på at en motspiller skal dukke opp, men hvor motspiller har glemt at han skal spille. Listene vil deretter dukke opp på turneringssiden på klokkeslettet turneringen er satt til å starte. Kampene finnes også under uspilte kamper. Husk å bruke wår chat. Skal man spille mot 5 forskjellige motstandere i kvalifiseringen, siden man skal spille 5 kamper? ' Ja, det er helt riktig. Så vil mann møte flere motstandere i sluttspillet. Hei! Jeg vant 4-3 over Mystiko etter ekstraomganger, men jeg glemte å rapportere seieren i all gledesrus. Det "Mystiko" valgte å gjøre var og registre en 3-2 seier til han, noe som er helt uakseptabelt. Kan dere hjelpe meg? MVH Aman Dette er naturligvis svært leit. Jeg har svart din klage, som du helt riktig sendte inn. Forøvrig må jeg henvise til å lese reglene og sette deg inn i hvordan du rapporterer resultatene. Så vent et par minutter med seiersdansen, rapporter først Hvordan i .., finner jeg ut hvem jeg skal spille mot??????? Du må sjekke inn 30 minutter før turneringen starter. Dette for å unngå at for mange blir sittende å vente på at en motspiller skal dukke opp, men hvor motspiller har glemt at han skal spille. Listene vil deretter dukke opp på turneringssiden på klokkeslettet turneringen er satt til å starte. Kampene finnes også under uspilte kamper. Husk å bruke wår chat. Lenke til kommentar
Ullerien89Kris- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg skal spille i kveld, klokken 1800, men motstanderen min har enda ikke kommet opp.. Når gjør de det? Ullerlien Lenke til kommentar
Ullerien89Kris- Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Og en ting til.. Det blir fem kamper på meg i kveld( ja, jeg vinner alle de) skal ikke jeg spille igjen før sluttspillet begynner da? Som er 20 november? Ullerlien Lenke til kommentar
schou7 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 1. Hvorfor er det færre kamper i dag (lørdag) enn det var i går? 2. Hvis vinner alle kampene sine i kvalifiseringen, når skal man spille neste gang? Lenke til kommentar
MaRoC-MaN Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 30. november.. Er noen fra Oslo? så nettopp at finalen holdes i Bergen.. Trodde det skulle holdes i Oslo City, Bergen blir en kostnad på 1000 kr og 7 timer reise tid for meg.. Det jeg lurte om er alle deltakere fra Bergen eller er det noen fra Oslo? Lenke til kommentar
Milantom Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei! er gamersparadise.no nede for øyeblikket? Lenke til kommentar
Umermm Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg lurte på om de 8 siste som er igjen, blir de send videre til sluttspillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå