Fhorc Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei, jeg kjøpte en sprell ny pc fra komplett som kom idag, men denne heidundrende riggen går ikke som den skal. Problemet er; i oppstart kommer den forbi bios og Windows flagget, men i de to stegene er det også fargestreker med lilla pixler som blinker usykronisert. Og når Windows flagget er klar til og gå inn i Windows blir skjermen sort. Maskinen rebooter ikke, den står og går. Det er ett HD radeon saphire 7970 som står i. Jeg har ikke vært inne på skrivebordet på denne dataen, siden Windows skal installeres, så da kan jeg heller ikke starte i sikker modus. Jeg har også prøvd både hdmi og dvi kabel, men problemet varer. All hjelp og tips taes imot med stor takk !! Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Høres ut som et defekt skjermkort. Det kan også være defekt ram som er problemet og skjermkortet blir sendt korrupt data, men jeg holder en knapp på at det er skjermkortet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det høres ut som et defekt skjermkort som Bjoolz sier. Ta kontakt med Komplett og forklar hva som skjer, dette er en garanti sak uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå