PL610 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Her står det litt om skjermen og pikslene: http://www.repairlabs.com/blog/retina-display-test-under-the-microscope Den er ikke så aller verst, ikke helt retina, men slett ikke verst 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Huh, toppkarakter til denne? Når den koster 700 kroner mer (nesten 40% mer) enn nexus 7 og begrunner det med: bedre kamera (når bruker man kamera i en tablet?) 10% lavere vekt større skjerm( men lavere oppløsning, og gir større bredde på enheten) Jeg syntes denne var ganske skuffende til prisen. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Apropo nettbrett og GPS. Jeg har en meget rask GPS i mobiltelefonen fra Apple og denne bruker jeg til det aller meste av GPS aktivitet (har også en samsung/android som brukes som reserve men denne har en fryktelig treg og upresis GPS), Dermed har jeg ikke behov for dette i nettbrettet i tillegg, selv om det sikkert hadde vært kjekt og nok blir en standard etterhvert. Det som dog er viktig på nettbrettet er WiFi, Edge, 3G, 3G+ og "4G" støtte. LTE-Advanced støtte hadde heller ikke gjort noe selv om det neppe ser dagens lys i Norge med det første. Ellers enig med Henrikrox at iOS har behov for en oppussing og at skifte i beslutningstakere rundt iOS gjør fremtiden spennende. Endret 9. november 2012 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Enda en sekser Herlig! Gir litt fart på forumet Haha, ja trollingen når alltid nye høyder når dette skjer 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Enda en sekser Herlig! Gir litt fart på forumet Haha, ja trollingen når alltid nye høyder når dette skjer Hvilken trolling i denne tråden? Tråden har kun saklige innlegg. Og "nye høyder" når det ikke engang er trolling her, men velbegrunnet og saklig krtikk/ros? Men det er jo flott omsider å se det rette ansiktet bak masken med tanke på at det ønskes trolling jfr det jeg siterer nå. 1 Lenke til kommentar
Eplekjekkas Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kan man kjøpe penn til mini utenom? Vil ha, vil haaa Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kan man kjøpe penn til mini utenom? Vil ha, vil haaa Det finnes flere gode «penner» du kan kjøpe, ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hvilken trolling i denne tråden? Tråden har kun saklige innlegg. Og "nye høyder" når det ikke engang er trolling her, men velbegrunnet og saklig krtikk/ros? Men det er jo flott omsider å se det rette ansiktet bak masken med tanke på at det ønskes trolling jfr det jeg siterer nå. Du gir deg ikke med stråmann rollen? Det ble ikke nevnt fra hverken meg eller UrgeLol at trolling forekommer i denne spesifike tråden. Er du alltid ute etter å skape slike diskusjoner? Insinuasjoner om at det ønskes trolling er ikke korrekt. At du stadig går etter å skape slike diskusjoner har vist ditt "rette ansikt" i lang tid. Endret 11. november 2012 av Theo343 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Les post 84 og fortell meg hva som menes? Ingen som koser seg over påstått trolling der nei? Dumme meg ikke skjønne når det først sies at det trolles når det gis sekser, og så sier du i neste øyeblikk at det ikke trolles allikevel? Folk blir kanskje litt forvirret over slike 180 graders meninger... Om du har fulgt med så har jeg faktisk gitt skryt til Mini og ikke "alltid lagt opp til "slike diskusjoner"". Om det er å være stråmann å påpeke en oppsiktsvekkende samtale i post 84, -jaja, da får det vel bare være sånn. Personlig har jeg inntrykk over at du ikke gjør annet enn å hakke på meg personlg for tiden og ikke holde deg til tema, så stråmenn er nok vanligere enn du tror. 1 Lenke til kommentar
Scoundrel Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Gammelerik: Jeg kjenner ikke historien deres, men jeg har fulgt med i Apple trådene den siste tiden. Den som virker å hakke på en annen eller flere andre deltaker må jeg si er deg. Mitt inntrykk av Theo i en av trådene jeg leste hvor dere havnet i en disput var at han/henne(?) forsøkte å få dere tilbake til produktet fremfor "apple hat" vinklingen som kom frem, selv om det kanskje ikke var intensjonen. Den vinklingen hadde du ikke her, heller ikke Theo, og derfor synes jeg det var unødvendig av deg å starte en diskusjon med brukeren også her. Jeg støtter deg i at du forholdt deg saklig tidligere i tråden, men andre ting jeg har sett fra deg har vært langt fra saklig. Utfra hva jeg observerer tror jeg nok denne personen i sitt tilsvar til deg her (som jeg har observert at du har hakket på i apple tråder) nok var lei av at du fotfølger hans innlegg. Jeg har ikke sett at denne brukeren har forsøkt å hakke på deg og det virker heller ikke som intensjonen her var å komme i noen diskusjon med deg. I de andre trådene har jeg valgt å være stille men jeg synes en uttalelse fra noen andre var på sin plass. Dette er kun en 3. parts observasjon og jeg kjenner ikke deres historie men kjenner heller ikke igjen din beskrivelse utfra det lille jeg har fått med meg. Så håper jeg denne tråden også kan komme tilbake til topic fremfor at du skal dra denne diskusjonen langt? Endret 11. november 2012 av Scoundrel Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Det handler ikke om å starte diskusjon, men å svare på falskheter i tirader. Anser meg ferdig med enhver diskusjon og ønsker aldri å dra det lengre, noengang. Akkurat som nå. -Helt til neste tirade kommer... Fortsatt god kveld:) edit: det var ikke deg jeg tenkte på Scoundrel. Greit innlegg selv om jeg ikke er helt enig Endret 11. november 2012 av gammalerik Lenke til kommentar
Scoundrel Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Tiradene slik jeg ser det kom jo fra deg. At vedkommende føler for å forsvare seg mot eller svare på dine tirader skulle jeg tro var en naturlig impuls. Så er du opptatt av å unngå unødvendig konflikt så virker det uklokt å komme med slike ubegrunnede beskyldninger. Bare et godt råd fra en forholdsvis fersk bruker som er litt sjokkert over innholdet i noen tråder. Hvem vet, kanskje dere egentlig er meget enig om mange ting men havnet i en eller flere uheldige diskusjoner fordi temperamentet i Apple tråder ser ut til å tære på manges tålmodighet. Jeg tror alltid det beste om folk og utfra hva jeg leser i deres innlegg rundt produkter så tror jeg dere i grunn er enige og at hele situasjonen er en misforståelse/feiltråkk pga. uheldige forum omstendigheter. Ellers en god kveld til deg også . Endret 11. november 2012 av Scoundrel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Tilbake til emnet. iPod Mini er knapt nemnd i dei siste innlegga her. Lenke til kommentar
Scoundrel Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Har nett kjøpt meg iPad mini!! Meget fornøyd!! Jeg har forløpig kun hatt en iPhone en stund men siden alderen drar på og jeg ser fordelen med samme innholdet på en større enhet så vurderer jeg sterkt en iPad Mini og det var omtrent lanseringen av denne som skapte gnisten i interessen og fikk meg til å melde meg inn i forumet. Kunne du gitt noen tilbakemeldinger på hvordan det er å få en iPad Mini i tillegg til kun en iP4. Det er jo snakk om litt penger. Endret 11. november 2012 av Scoundrel Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fikk meg iPad Mini i går, synes den har en knall formfaktor. Mye enklere til mitt bruk (mest lesing i tillegg til småsurfing og nettbruk) enn den større varianten. På tide å selge iPad 1. Lenke til kommentar
Scoundrel Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Er det slik at alle apps som fungerer på en iPhone 4 også vil fungere godt på iPad Mini? Eller blir det noe krøll med oppløsning etc.? Endret 11. november 2012 av Scoundrel Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jepp, de skal fungere, men man vil muligens merke at spillkontrollene får litt lang vandring siden skjermen er større. Lenke til kommentar
Scoundrel Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ingen problem da jeg spiller så og si aldri på en slik enhet. Vel kanskje noen av telltales titler kunne fristet på en slik enhet. Så i praksis får man en iPhone i tablet format med alle muligheter iOS og appstore kan tilby. Suverent! Endret 11. november 2012 av Scoundrel Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det stemmer, Steve Jobs sa det. Igrunnen ganske morsomt å lese hva han sa i 2010 angående dette, men idag er jo som de fleste vet Steve Jobs død og begravet så nå kan sjefene i Apple gjøre som de vil. Her kan du lese hva han sa i 2010 (nederst i artikkelen). takk for kilden Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fikk meg iPad Mini i går, synes den har en knall formfaktor. Mye enklere til mitt bruk (mest lesing i tillegg til småsurfing og nettbruk) enn den større varianten. På tide å selge iPad 1. Hva mener du med at den er enklere til ditt bruk? Mindre å drasse rundt på? Fysisk lettere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg