phax Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Eltax Receiver AVR-250 Har noen vært borti denne forsterkern? har ikke så god erfaring med eltax fra før, men det er jo latterlig billig..! andre tips til en billig og brukbar surroundforsterker? skal kjøres sammen med gale høyttaler serien Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Vel med erfaringer jeg har hatt med Eltax, så vil jeg nok si at det der er nok en brukbar forsterker i sin prisklasse. Kommer nok ikke til å være noe kongelyd, men høyt og definitivt brukbart. Lenke til kommentar
radix Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg vet ikke hvor høye krav du har til lydkvalitet, men dersom en venn hadde spurt meg om han burde kjøpe den, ville jeg sagt at han burde spare noen penger, og heller kjøpe noe bedre. Det er sikker kjekt med en ny forsterker et par måneder, men jeg tror du kommer til å angre på kjøpet etter en stund. Jeg vil tro det er umulig å få en bra surroundforsterker for en så billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå