DalekSec Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Så jeg har begynt å snakke med en jente på face, liker henne, men samtalen kan ofte stoppe litt opp. Har du noen tips eller spørsmål jeg kan stille henne for å holde samtalen igang? PS.Jeg er relativt uerfaren med forhold, og jeg tror jenta er det også, vi er begge 15-16 år gamle. Endret 7. november 2012 av DalekSec Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Prat med henne som om du skulle pratet med en god venn. Så kommer det andre etterhvert.. Lenke til kommentar
Woman Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Bare spør om ting som faller deg inn. Eller ting du lurer på om henne. Spør hva hun har gjort i dag, om hun har planer for helga. Prat om deg selv, så kommer du naturlig inn på temaer der hun kan dele ting om seg selv, osv. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ikke prøv å påtving noen samtale på face. Hvis hun kontakter deg - flott, svar og vær hyggelig men ikke tving samtalen over til noe den ikke er. Prøv heller å fokuser på å få kontakt med henne IRL. Mye mer effektivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå