D-600 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Hei, Er ikke oppdatert på skjermkortfronten, men mitt bruksområde er FIFA fotball spill, wrc-rally og andre bil/rallyspill samt spill ala wintergames ..... Noen som kan si meg hva jeg trenger,gjerne konkrete kort både nytt eller brukt,billig som mulig,hehe, men opptil ca 1500,- Takknemlig for de som orker svare:) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 HD 6870 1 GB eller HD 6850 på bruktmarkedet burde være noe. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 (endret) HD 7850 kan jo også være noe å vurdere. http://www.komplett....aspx?sku=760515 Endret 7. november 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 HD 6870 1 GB eller HD 6850 på bruktmarkedet burde være noe. Du kan og sjå etter billige kort i demokroken til Komplett her kan det dukke opp billige kort. Men pass på og un dersøk prisene når du kjøper brukt. Ville ikkje gitt meir enn 800 kr for eit 6870 eller 1000 for eit 560 ti Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Følg med på PS.no sitt demosalg også. Kjøpte et Gigabyte 7950 Windforce der i går for litt over 700 kr. For litt siden hadde de et 7970 Windforce til vel 900 kr på demo. 1 Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 7. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Takk for flotte svar folkens! Er spillene jeg nevner krevende, eller går dette for å være lettdrevne spill? Hva er forskjell på de det står 1gb vs 2gb og hvilken rolle spiller det? Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har greie på om de nevnte spillene er krevende? Og hva som skiller 1gb kort vs 2gb? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har greie på om de nevnte spillene er krevende? Og hva som skiller 1gb kort vs 2gb? Av det jeg har forstått har du kunt nevnt et spesifikt spill: FIFA. FIFA kan du regne med er en ren konsollport og vil kjøre knallbra på 1GB VRAM. Mengden VRAM kan ha noe å si på hvor høye oppløsninger du kan kjøre på teksturer, polygoner, og lignende. Stortt sett er det veldig få spill som trenger mer enn 1GB VRAM på 1920x1080 i dag, og du må ha en del kraftigere kort for at dette skal merkes uansett. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Av det jeg har forstått har du kunt nevnt et spesifikt spill: FIFA. FIFA kan du regne med er en ren konsollport og vil kjøre knallbra på 1GB VRAM. Mengden VRAM kan ha noe å si på hvor høye oppløsninger du kan kjøre på teksturer, polygoner, og lignende. Stortt sett er det veldig få spill som trenger mer enn 1GB VRAM på 1920x1080 i dag, og du må ha en del kraftigere kort for at dette skal merkes uansett. Takk for svar Liker å spille noen av disse rallyspillene, er det ikke WRC og Collin Mcrae el de heter. Er disse mer krevende enn feks FIFA, og trenger jeg av den grunn bedre skjermkort? Endret 9. november 2012 av d90 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Takk for svar Liker å spille noen av disse rallyspillene, er det ikke WRC og Collin Mcrae el de heter. Er disse mer krevende enn feks FIFA, og trenger jeg av den grunn bedre skjermkort? Siste "WRC"-spill kom for 2 år siden Colin McRae Dirt 3 kom i fjor, men det er ganske arkade-stilet. Dirt 3 kjører kjempebra så lenge du har et øvre midrange-kort som 660 eller 7850. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Takker hva mener du om dette feks http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37894546 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Viss du får det for 500kr inkl frakt så er det greit. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Vil det eventuelt dra ovennevnte spill greit, eller er det utdatert? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Jeg stusser litt over at ingen har spurt deg om hvordan resten av riggen din ser ut. Hvordan GPU har du i dag? Hvor kraftig strømforsyning har du? Hvor stor plass har du til skjermkort i kabinettet ditt? En kompis har et HD 5850 og han er fremdeles meget fornøyd med kortet, og frem til kort tid siden hadde jeg et kort som var enda svakere (4890) som ga meg god underholdning. 800,- er dog mer enn hva jeg ville gitt for det kortet. -Deluze Edit: CPU skulle være GPU Endret 9. november 2012 av Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå