Gorgle1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har trent en del de siste par månedene (4 ganger i uka) og har nådd mine tidligere mål når det gjelder å bygge muskler. Det som nå er målet er å miste fettprosenten for å få mer markerte muskler. Jeg vet at riktig kosthold er svært viktig her. Problemet er at jeg ikke klarer å komme opp med en god nok kostholdsplan. Dette på grunn av at jeg er ganske kresen på mat. Liker f.eks. ikke salat og det man ellers har i den og ellers andre tørre, grønne "retter". Ellers spiser jeg mye rart. Kan noen hjelpe meg med en enkel kostholdsplan ved siden av treningen? Takk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Personlig skal jeg kjøre periodisk faste på deff. Blir nok mye fisk, grønnsaker, frukt og kylling. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det som nå er målet er å miste fettprosenten for å få mer markerte muskler. Det ene krever kcal-underskudd og det andre krever kcal-overskudd. Det blir som å lande på månen og mars samtidig med ett romskip. Men kjører du en deff, kan du smartbulke deg opp uten fettlagring. http://fitnessbloggen.no/bulkeguide-opp-i-vekt/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå