Gå til innhold

Bhatti i grenseområdene Afghanistan/Pakistan

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

(Dilemmaet til TheMightyUnknown. Han er en av oss og skal samtidig være "ekspert" på jødedom ... :D )

Forstår ikke helt poenget, Jeg er en muslim, som mener at religion handler om fred, og hvordan å bli et bedre menneske, ikke hvordan man slakter mest osv. Du mener jeg er jøde da jeg mener at deres religion handler om det samme som Islam; fred?

Ingen har gitt uttrykk for noe annet. Det var imidlertid ikke forskjellene mellom religionene som var poenget til MightyUnknown hvis jeg forsto ham rett.

Du forsto meg nok ganske så rett, jeg mener at de har en felles fortolkning, og en felles mål: fred. At noen feiltolker det er jo ikke rart.

Et av argumentene jeg ofte bruker når jeg diskuterer tolkning av religion er at dersom man holder med en skeptisk tolkning, en tolkning om at religionen er gal, da er den gal, da leser du det feil, man skal alltid ha et åpen sinn for religion.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Et av argumentene jeg ofte bruker når jeg diskuterer tolkning av religion er at dersom man holder med en skeptisk tolkning, en tolkning om at religionen er gal, da er den gal, da leser du det feil, man skal alltid ha et åpen sinn for religion.

En muslim med "skepsis" som metode :D

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Muslim med "skepsis" som metode :D

Og igjen, der tar du mine ord ut av kontekst. Man ser i etterkant at man kunne formulert seg bedre.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-95147

Nuvel, la oss håpe at det ikke er en fiktiv forsvinning, og at trollet kommer å eksploderer rett i fleisen på oss, om en liten stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...