Gå til innhold

Bhatti i grenseområdene Afghanistan/Pakistan

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg bør vel minne folk på at Krekar er "asset" for Mossad og Advokat Brynjar Meling er globalist (->. beskytte globalistiske "assets"). Globalister er Anti-muslimske, Krekar jobber for Anti-muslimer :( (En Quistling som vil komme med uttalelser ment å skape anti-muslimske holdninger)

Oi for noen konspirasjonsteorier! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Oi for noen konspirasjonsteorier! :ohmy:

Ja, men skal vi ikke være glade for det da? En liten dose konspirasjonsteori livler opp en eller så grå, kjedelig og realistisk hverdag! :wee:

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, men skal vi ikke være glade for det da? En liten dose konspirasjonsteori livler opp en eller så grå, kjedelig og realistisk hverdag! :wee:

Haha, du er en kar med sans for humor? :)

Joda, jeg trodde før på Illuminati konspirasjonsteorien, før jeg altså fant ut at det bare var urealistisk...

Lenke til kommentar

:)

Joda, jeg trodde før på Illuminati konspirasjonsteorien, før jeg altså fant ut at det bare var urealistisk...

Vil tro at mange har vært innom den veien min venn, inkludert undertegnede, om kanskje ikke i så stor grad som visse individer på dette forumet, men dog.

Smiler av det nå og tenker på det som en liten ekstraordinær erfaring i mitt liv. Og ikke minst som vontaff sier over her, det er morsommere å sitte på denne siden av linjen og følge med. :)

Endret av Smokeeye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil tro at mange har vært innom den veien min venn, inkludert undertegnede, om kanskje ikke i så stor grad som visse individer på dette forumet, men dog.

Smiler av det nå og tenker på det som en liten ekstraordinær erfaring i mitt liv. Og ikke minst som vontaff sier over her, det er morsommere å sitte på denne siden av linjen og følge med. :)

Hehe, det er morsomt å tenke på det i etterkant ja, jeg tenker bare hva for en idiot jeg var som kunne trodd på noe slikt.. :mellow:

Lenke til kommentar

I dag kunne journalist for Svenska Dagblad og blogger Per Gudmundson vise til bilder av en bevæpnet Bhatti i grenseområdet Afghanistan/Pakistan. Hva synes dere om dette?

Nå aner jeg ikke hvem vedkommende er eller hva han gjør der, men for all del om noen ønsker en opplevelsesferie, hvorfor ikke dra dit?

<em>Bare for å gjøre det klart: Jeg er en muslim, og jeg hater denne personen, jeg ønsker han alt ondt.
Hvorfor det, er ikke islam en slik "elsk din neste"-religion som kristendommen? (Mens de er i mindretall ihvertfall)
Klovnen er med andre ord offisielt terrorist.

Er det ikke lov å være frihetskjemper/terrorist lenger om man vil det? Eller må man ta på seg kongens klær for å gjøre slikt? Ellers er det vel godt mulig at vedkommende jobber for forsvarets etteretningstjeneste, eller hur?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Den dagen det kommer frem for lyset at Bhatti jobber for konge og fedreland, skal jeg kjøpe meg en gris, montere vinger på den og lette fra Gardermoen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Den dagen det kommer frem for lyset at Bhatti jobber for konge og fedreland, skal jeg kjøpe meg en gris, montere vinger på den og lette fra Gardermoen.

Og hvis du lander i nærheten av denne slasken, kan jeg by på en nystekt "Grisin" (en slags hybridgris som Lilleulv og de tre små grisene komponerte til Storeulv)

377973-1-1250698139738-n400.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Oi for noen konspirasjonsteorier!

- Er det noen som vet hvorfor USA ikke ville ha Mullar Krekar?

- Er det noen som tror at "Al Qaida" eksisterer, og <luft> kan true Erna Solberg?

- Er det noen som klassifiserer Melling som noe annet enn Israelvenn?

- Ble det noen gang bevist at drapet på Nick Berg ikke ble begått av soldater med den israelske versjonen av AK-47?

- Ble det noen gang bevist at Israel ikke støtter PKK?

Israelis train the Kurdistan Workers Party(PKK)

this is a piece of a longer documentary about Israeli forces training PKK forces in Iraq. http://www.liveleak....=198_1277010048

Israeli drones are reported spying on Turkey for the Kurdish group PKK

Suspicion growing about possible link between PKK and Israel

http://www.todayszam...and-israel.html

Was the Mossad Really Behind the Resurgence of Kurdish Terrorism in Turkey?

http://www.heptagonp...sm_in_turkey%3F

pkk.ht3.jpg

Israel trains PKK militants in Iraq'

http://www.whale.to/c/pkk.html

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor det, er ikke islam en slik "elsk din neste"-religion som kristendommen? (Mens de er i mindretall ihvertfall)

Er det ikke lov å være frihetskjemper/terrorist lenger om man vil det? Eller må man ta på seg kongens klær for å gjøre slikt? Ellers er det vel godt mulig at vedkommende jobber for forsvarets etteretningstjeneste, eller hur?

Jeg tror du lett kan forstå at disse synspunktene er jeg helt uenig i.

USA er nok interessert i ham ja.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Amerikanerne ville ha Mullar Krekar dømt for "narkotismugling" :(

http://www.aftenpost...an-5355787.html

Brynjar Meling

http://en.wikipedia..../Brynjar_Meling

He usually votes for the Conservative Party ....

Some of his other more famous cases include:

Mohammed Shah Rais[1] (also known as "The bookseller of Kabul"), who is planning to sue Åsne Seierstad for defamation of character in her book The Bookseller of Kabul (ISBN 0-316-73450-0) which she wrote after staying with his family in Kabul for several months.

Sionistene fikk Åsne Seierstads reportasjer i vranghalsen og hun skulle straffes. Metoden var å forfølge Åsne Seierstad med en trakasserende rettsak (typisk for dem, ubegrenset med penger) "The bookseller" ble oppfordret til å saksøke Åsne Seierstad med forhåpninger om "store erstatninger" (tull fra ende til annen? Sionistene brukte advokat Brynjar Meling til å føre saken. Brynjar Meling har deres fulle tillit, er en av dem selvfølgelig (bevis mangler)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Men de ville da det. Riktignok ble han avhørt av FBI i 2002 i Nederland uten å bli forlangt utlevert, men det var altså året før Irakkrigen, og da var ting litt anderledes.

- Er det noen som tror at "Al Qaida" eksisterer, og <luft> kan true Erna Solberg?

Ja, jeg tror at Al Qaida eksisterer. Nei, jeg tror ikke at luft kan true Erna Solberg. Men det er vel ganske åpenbart at det finnes noen som kan.

- Er det noen som klassifiserer Melling som noe annet enn Israelvenn?

Ja, jeg klassifiserer ham som advokat.

- Ble det noen gang bevist at drapet på Nick Berg ikke ble begått av soldater med den israelske versjonen av AK-47?

Man kan vanskelig bevise at noe ikke har skjedd. Bevisbyrden må ligge på den som fremmer en påstand, i dette tilfellet de som mener at det var slik. Men du kan jo starte med å fortelle hva den israelske versjonen er for noe, og hvordan man ville visst forskjell. Videre om det betyr noe som halst at den benyttes av ca 30 forskjellige land, og produserer og selges av andre land enn Israel.

- Ble det noen gang bevist at Israel ikke støtter PKK?

Ditto her. Ble det noen gang bevist at Israel støtter PKK. Det er umulig å bevise at de ikke gjør det, selv om vi ikke finner noen beviser på at de gjør det, så kan det fortsatt hende at det er sant. Men her som over må bevisbyrden falle på de som fremmet påstanden om at Israel planla et slikt samarbeid. (Det vil si Yedioth Ahronoth og deres kilder.)

Det synes åpenbart at det må fungere slik. Ellers ville hvem som helst kunne komme med påstander om hva som helst og si "Bevis at jeg tar feil". Når jeg tenker meg om, er vel den fremgangsmåten relativt normal på internett, desverre.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror at Al Qaida eksisterer. Nei, jeg tror ikke at luft kan true Erna Solberg. Men det er vel ganske åpenbart at det finnes noen som kan.

Det får være måte på å være norsk og naiv (her har vi hvordan "Al Qaida" ledes)

http://www.wnd.com/2...eally-resigned/

That Benghazi compound is repeatedly referred by the news media to as a “consulate.

However, as WND reported, the building was not a consulate and at no point functioned as one, according to informed Middle East security officials.

Instead, the U.S. diplomatic mission in Benghazi served as a meeting place to coordinate aid for the rebel-led insurgencies in the Middle East, the security officials said.

Among the tasks performed inside the building was collaborating with Arab countries on the recruitment of fighters – including jihadists – to target Bashar al-Assad’s regime in Syria.

The distinction may help explain why there was no major public security presence at what has been described as a “consulate.” Such a presence would draw attention to the shabby, nondescript building that was allegedly used for such sensitive purposes

Man kan vanskelig bevise at noe ikke har skjedd. Bevisbyrden må ligge på den som fremmer en påstand, i dette tilfellet de som mener at det var slik. Men du kan jo starte med å fortelle hva den israelske versjonen er for noe, og hvordan man ville visst forskjell. Videre om det betyr noe som halst at den benyttes av ca 30 forskjellige land, og produserer og selges av andre land enn Israel.

Ingenting stemmer i den versjonen vi fikk presentert. Fakta taler for seg selv

http://rense.com/general52/anom.htm

Firearms experts have stated the AK-47 carried by one man was a "Gilal." This actually is an Israeli-made weapon that improves on the famous AK- 47. Feyadeen and other insurgents almost universally use AK-47s.

Ditto her. Ble det noen gang bevist at Israel støtter PKK.

(Vi har masse kilder på Isreal vs. PKK).

Offisiell propaganda er sann uten videre? Det er ikke nok å bestride den versjonen :( .

Her nytter det ikke med vitner (slik som for holocaust) :(

Hvis man ikke kan "bevise" hva som er sant, da gjelder offisiell propaganda (uten bevis) :(

Bevisbyrden ligger hos alternative media ? (= debunkerlogikk, alt skal være vitenskapelige bevis i tillegg)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det får være måte på å være norsk og naiv (her har vi hvordan "Al Qaida" ledes)

Jeg registrerer i all min naivitet at din egen kilde mener at Al Qaida eksisterer, og kjempet mot USA, den sier bare at USA har støttet dem som en del av opprørerne i Syria...

Ingenting stemmer i den versjonen vi fikk presentert. Fakta taler for seg selv

Hvilke fakta? Artikkelen hos rense.com har en masse påstander, ingen kilder. "Firearms experts have stated" står det. Det kan da jeg også skrive, men med mindre jeg angir kilde, er det jo bare en påstand som ikke kan etterprøves. Eller denne: "Flere av mennene var fete, og det er ikke irakiske opprørere"....

(Vi har masse kilder på Isreal vs. PKK).

Kom gjerne med dem.

Offisiell propaganda er sann uten videre? Det er ikke nok å bestride den versjonen :( .

Nei, offisiell propaganda er slett ikke sann "uten videre". Den har samme krav til dokumentasjon og sannsynlighet som dine kilder.

Hvis man ikke kan "bevise" hva som er sant, da gjelder offisiell propaganda (uten bevis) :(

Nei, hvis man ikke kan dokumentere en påstand, så er den ikke bevist. Det gjelder både offisielle og alternative forklaringer. Men nå er det nå en gang sånn at folk flest har en tendens til å kjøpe den enkle og greie forklaringen, som ofte er den offisielle i slike saker. Dermed stille de som skal dokumentere en alternativ forklaring med et åpenbart handicap. Du må gjerne synes det er urettferdig at folk ikke tror like mye på deg og dine likemenn som på Aftenposten og Washington Post. Men slik er det. Og den eneste måten dere kan oppnå samme troverdighet er ved å dokumentere deres påstander, og at samtiden finner dem troverdige. Nå er ikke mainstream media perfekte, langt derifra. Men de har uansett en litt høyere troverdighet enn en ikke navngitt skribent på rense.com, som du bruker som kilde. Der stopper nemlig din dokumentasjon, det er ingen vei videre enn til denne anonyme historien.

Bevisbyrden ligger hos alternative media ? (= debunkerlogikk, alt skal være vitenskapelige bevis i tillegg)

Nei. Bevisbyrden ligger hos den som fremmer en påstand. I dette tilfellet du og dine kilder. Det er de alternative medias soleklare rett å fremme så mange teorier de bare vil, men de har ikke krav på å bli trodd. Det har ikke mainstream media heller, men enten du liker det eller ikke, de blir altså oftere trodd av folk flest.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

(Jeg oppgav kilder om PKK/Israel rett overfor)

I tilfelle Mullar Krekar, som omtales som PKK/Al Qaida (i betydningen Bin Laden-folk), ble det bilde "bevist" av riksdekkende media, slik at å komme med det motsatte bilde - en PKK-Mossad relasjon - må være basert på skikkelige bevis?

(Ingen bryr seg om å "bevise" en vinkling)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke den tråden var mye "konspirasjonsteori"

Trådstart

Bør byfolk steriliserast og/eller avlivast for å få attende det gode bondevitet i det norske samfunnet?

Fordumminga har openbart gått for langt når folk kjøper billeg mat i Sverige framfor norsk mat, forutan å ha intelligens nok til å tenkje på kva for konsekvensar det får.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...