Niklasp Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nå er Beta-versjonen klar. Steam nærmer seg Linux-lansering Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjempegreier. Så vidt jeg fikk med meg fra den frie kafeen er det minst en her på forumet som er plukket ut til betatestingen. Gratulerer cmyrland! Hvis noen er nysgjerrige på hvilke spill han får tilgang til nå i startfasen så finnes listen her. 2 Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjempe greier. Den dagen det blir lagt over CS:S til Linux , så skifter jeg fra windows med det samme. Eneste grunnlaget jeg kjører win for pr i dag. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjempe greier.Den dagen det blir lagt over CS:S til Linux , så skifter jeg fra windows med det samme. Eneste grunnlaget jeg kjører win for pr i dag. Da trenger du nok ikke vente lenge Source-motoren er allerede portert, så det er bare et spørsmål om tid før alle spillene til Valve er på plass! 3 Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Krever Ubuntu Det er ikke noe problem å bruke andre distribusjoner enn Ubuntu, det er bare å pakke om deb-fila. Steam er f.eks. lagt ut på Arch User Repo. Hvis du ikke var en av de 1000 heldige som ble plukket ut av Valve, kan du melde deg på betaprogrammet på Valves nettside. Selv om det bare er 1000 personer som har tilgang så langt, skal antallet økes fortløpende i de kommende ukene. Hvis du åpner linken steam://open/games, istedenfor å åpne Steam direkte får du tilgang til Steam og tredjepartsspill selv om du ikke er i betaen (Valve-spill krever fortsatt at du er i betaen). Lenke til kommentar
Gestaponinja Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 kan ikke vente . vill det bli en ARM fungerende verson også? det burde det bli etterhvert, skal gaben virkelig inn i linux værden. Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nydelig! Har endelig registrert meg på Steam, men er dessverre ikke i målgruppa for beta (kjører KDE desktop). Så snart jeg får slippe til skal Valve få et dykk ned i pengeboka mi, blir moro å spille litt igjen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Linken tar meg til nedlasting av en windows driver, det kan da ikke være rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå