1BlueAnd1White Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 nå tror jeg at dagens mobiler har så grei skjerm at de fleste bruker desktop-sida, men for de som ikke har så bra dataplan er jo en mobilside greit. Og nå som jeg testa den på mobilen så var den faktisk ganske fin å bruke. Trenger ikke desktop-versjonen når mobilsiden er like funksjonell Lenke til kommentar
mads Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Imo så er det en "dårlig" løsning så er design messing I landskap-modus.. Her ser vi ikke noe av artikkelen nedenfor, enten så er skjermen min for liten, noe jeg ikke akkurat tror den er, er vel ganske gjennomsnittlig oppløsning på Samsung Galaxy Nexus? Galaxy Nexus, CM10 nightly. Amobil-logoen blir gigantisk og det er lite/ingenting som tyder på at det er en artikkel nedenfor egentlig mener jeg (selv om jeg vet at den er der da...) Enig! Skal sørge for at det blir seende litt annerledes ut i "landskapsmodus" :-) Mvh, mads Lenke til kommentar
3ide Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fungerer dårlig å skrive innlegg i forumet fra SGS3 med stock nettleser. Innlegget kommer med, men får opp feilmelding etter at jeg har skrevet meldingen og trykket "Svar nå": "Driver error" "There appears to be an error with the database" Skjer hver hang jeg poster i forumet fra mobil. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fungerer ikke på Lumia 800 med WP 7.5 og basert på kommentarene så er det flere om kjører wp som ikke får det til å fungere. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Til dere som sliter med at 1/3 av skjermen er dekket av reklame, skaff dere adfree (krever android og root). Da ser siden ut slik den burde, uten at man må scrolle seg ihjel. Jeg skrudde av adfree for å se hva dere mente, og siden ble håpløs i bruk. Jeg forstår at dere(Tek) trenger reklameinntekter for å overleve, men dette er ikke måten å vise reklame på. Når reklamen dekker 1/3 av skjermen, og resten er dekket av menyer, logo og søkefelt, så er hele det redaksjonelle innholdet borte. I tillegg så var reklamen malplassert, den passet ikke inn i rammen dere har dedikert til reklame. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fungerer helt perfekt her på Lumia 920 med WP8, så WP buggen må kun gjelde 7.5, men det blir sikkert ordnet opp i WP 7.8! Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Til dere som sliter med at 1/3 av skjermen er dekket av reklame, skaff dere adfree (krever android og root). Da ser siden ut slik den burde, uten at man må scrolle seg ihjel. Jeg skrudde av adfree for å se hva dere mente, og siden ble håpløs i bruk. Jeg forstår at dere(Tek) trenger reklameinntekter for å overleve, men dette er ikke måten å vise reklame på. Når reklamen dekker 1/3 av skjermen, og resten er dekket av menyer, logo og søkefelt, så er hele det redaksjonelle innholdet borte. I tillegg så var reklamen malplassert, den passet ikke inn i rammen dere har dedikert til reklame. Til info så har ikke jeg rootet telefonen min. Kommer heller aldri til å roote min Galaxy Nexus, da jeg har brent meg før. Så de tre eneste tingene Tek kan gjøre er å enten flytte disse reklamene, gjøre dem mindre eller fjerne dem helt (helst fjerne og så dytte all reklamen over på PC versjonen). Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ser bra ut på Note 2 bortsett fra at den øvre 1/3 delen av skjermen er blank uten reklame. På HTC Titan får jeg opp vanlig PC side og da blir alt veldig smått.På denne telefonen mangler reklamefeltet øverst helt og holdent. Mulig det er en innstilling på Titan for å få opp mobilverson??? Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Glemte å si at på Note 2 har jeg prøvd med både Chrome og original nettleser og begge ser bra/identisk ut. Lenke til kommentar
Staamik Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjempebra at dere invester energi i å oppdatere en side som allerede er god på mobile enheter. Endelig slipper jeg å gå ut av nettleseren på min s3, åpne YouTube appen, søke opp, og se videoen der, da bare halve video dukket opp i nettleseren med den gamle layouten. Samtidig syntes jeg at bildene på hovedsiden var ganske små. Det gav siden et elegant og rent preg, men det er også noe mer praktisk med større bilder på små skjermer. Navigeringen på siden er også betydelig mer hakkete. For eksempel er skrivingen av denne kommentaren helt håpløst hakkete og ustabilt på min s3 med standard nettleser og jelly bean. Jeg får inntrykk av designet er noe overambesiøst for dagens mobiler. Kan gjerne utdype mer om spesifikke elementer som jeg tror kan bli irritasjonsmoment for meg samt ting som jeg er glad for å se, men da må jeg ha en pc å skrive på først ^^ Lenke til kommentar
tgo Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kan vi klage på innholdet også, eller bare utseende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg