Kurt Lekanger Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nye mobilsider skal fungere bedre på alle skjermstørrelser. Bli med og betatest Amobils nye mobilsider Lenke til kommentar
liahagan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 på min kjære HTC Radar som kjører Windows Phone 7.5 kom ingen ringere enn PC-sida opp. Bravo Lenke til kommentar
eideveloper Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 ser råbra ut på note 2`en min! mye bedre en den forrige! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ser bra ut på min sgs3. Men når jeg trykker Forum får jeg bare opp mobil og nettbrett sitt forum som alternativ i stedet for hele listen. 1 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Testet nettopp på iPad 3, og la merke til at scrollefeltet som viser forumaktiviteten på forsiden "bugger", i form av at jeg ikke kan scrolle i det vha fingeren på skjermen uten at det blinker frem en preview av forumposten jeg plasserte fingeren på for å flytte/scrolle innholdet. Hjelper ikke om jeg prøver å være veldig rask med fingeren heller, preview blinker frem uansett. Dukker også opp flere previews på én gang til tider, har hatt opptil tre stk der som forøvrig ble stående igjen selv etter at jeg har sluttet å scrolle i feltet. Fant ingen måte å bli kvitt dem på, utover å klikke meg inn på noe annet eller refreshe siden. Virker som om feilen med previews som står igjen utløses av at jeg scroller i feltet for deretter å scolle hele nettsiden umiddelbart etterpå slik at previewen ikke rekker å lukke seg før resten av siden scroller. 2 Lenke til kommentar
mads Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 på min kjære HTC Radar som kjører Windows Phone 7.5 kom ingen ringere enn PC-sida opp. Bravo Hei, Skalerer ikke nettsiden ift. skjermen din? Har du mulighet til å legge ut et screenshot? :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ser bra ut fra galaxy nexus, android 4.1.2 og google chrome. Eneste som ser teit ut er "logg inn" og "registrer deg" knappene til forumet, de er enorme! Mulig disse "eldre" artikkelene burde ha hatt litt større font? Ellers er det en massiv forbedring fra det som er i dag! Lenke til kommentar
mads Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Testet nettopp på iPad 3, og la merke til at scrollefeltet som viser forumaktiviteten på forsiden "bugger", i form av at jeg ikke kan scrolle i det vha fingeren på skjermen uten at det blinker frem en preview av forumposten jeg plasserte fingeren på for å flytte/scrolle innholdet. Hjelper ikke om jeg prøver å være veldig rask med fingeren heller, preview blinker frem uansett. Dukker også opp flere previews på én gang til tider, har hatt opptil tre stk der som forøvrig ble stående igjen selv etter at jeg har sluttet å scrolle i feltet. Fant ingen måte å bli kvitt dem på, utover å klikke meg inn på noe annet eller refreshe siden. Virker som om feilen med previews som står igjen utløses av at jeg scroller i feltet for deretter å scolle hele nettsiden umiddelbart etterpå slik at previewen ikke rekker å lukke seg før resten av siden scroller. Takk for tilbakemelding! Kjører du portrett eller landskap når du tester nettsiden? Mvh, Mads Ser bra ut fra galaxy nexus, android 4.1.2 og google chrome. Eneste som ser teit ut er "logg inn" og "registrer deg" knappene til forumet, de er enorme! Mulig disse "eldre" artikkelene burde ha hatt litt større font? Ellers er det en massiv forbedring fra det som er i dag! Takk for tilbakemelding! Skal få justert ned disse knappene noen hakk, jeg :-) Mvh, Mads 1 Lenke til kommentar
nogen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 ikke spesielt fornøyd, alt havner i en liten kolonne på venstre side opera mobile, nokia e7 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjører du portrett eller landskap når du tester nettsiden? Kjørte landskap. iOS 6.0.1 i tilfelle det har noe å si, brukte Safari-nettleseren. Når jeg prøvde meg i portrettmodus, så jeg ikke det scrollefeltet noe sted, fant det i allefall ikke i farten. 1 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Fantastisk at pc sida kom. Har lenge irretert meg over det elendige designet på mobil sidene deres Så det funker fantastisk med iPhone 5 ? Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Alle kommentarere kommer opp som "midstilt" på min 3GS. Er dette med overlegg , eller er det bare en ny vri? Lenke til kommentar
liahagan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 på min kjære HTC Radar som kjører Windows Phone 7.5 kom ingen ringere enn PC-sida opp. BravoHei,Skalerer ikke nettsiden ift. skjermen din? Har du mulighet til å legge ut et screenshot? :-)Mvh,Mads Jeg får opp sida man vanligvis får opp når man bruker en bærbar eller stasjonær PC, langt i fra den sida som vises på bildet i artikkelen. Da regner jeg med at det verken har blitt skalert eller oppdaget at jeg bruker en mobil. Screenshot funker ikke i WP :-( 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ser bra ut og funker fint. Testet fra Galaxy Nexus med 4.1.1 Eneste jeg kan klage litt på er reklameannonsen på toppen av siden, da den dekker ca 1/3 av skjermen min på både Chrome og Nettleseren som fulgte med. Er veldig irriterende i det jeg går inn på siden eller en artikkel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg kjører 1920x1080 på PCen og her er det MYE uutnyttet plass på sidene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Mye jobb å lese artikler når du må scrolle for å se mere enn en artikkel. http://imgur.com/99ncx Lenke til kommentar
mads Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Alle kommentarere kommer opp som "midstilt" på min 3GS. Er dette med overlegg , eller er det bare en ny vri? En liten glipp der, skal være løst nå :-) Jeg får opp sida man vanligvis får opp når man bruker en bærbar eller stasjonær PC, langt i fra den sida som vises på bildet i artikkelen. Da regner jeg med at det verken har blitt skalert eller oppdaget at jeg bruker en mobil. Screenshot funker ikke i WP :-( Vi har identifisert problemet og regner med å rulle ut en fix for dette i morgen :-) Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Imo så er det en "dårlig" løsning så er design messing I landskap-modus.. Her ser vi ikke noe av artikkelen nedenfor, enten så er skjermen min for liten, noe jeg ikke akkurat tror den er, er vel ganske gjennomsnittlig oppløsning på Samsung Galaxy Nexus? Galaxy Nexus, CM10 nightly. Amobil-logoen blir gigantisk og det er lite/ingenting som tyder på at det er en artikkel nedenfor egentlig mener jeg (selv om jeg vet at den er der da...) Endret 7. november 2012 av b-real Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nå som dere er i full sving med å oppdatere nettsidene osv.. Så har dere ikke tilfeldigvis vurdert å ordne slik at forumet fungerer med Tapatalk? Det gjør jo livet hundreganger lettere for de av oss som følger med på forumet aktivt, spesielt ettersom IP.Board sin applikasjon fungerer heller dårlig. 1 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 uff.. mobil sider :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg