Gå til innhold

Snedig problem med SG2

zarchon

Anbefalte innlegg

Har fått et snedig problem med min sg2.

Når jeg åpner musikkspiller, har prøvd flere forskjellige, så finner ikke telefonen sangene/albumene jeg har liggende på minnekortet. Finner bare noen ringetoner, som jeg ikke vet hvor ligger.Dette problemet startet etter siste oppdatering av telefonen.

Er det noe instilling som må gjøres for at musikkspillere automatisk skal sjekke minnekortet, slik den gjorde før? Finner ingen ting om dette, så derfor henvender jeg meg her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått et snedig problem med min sg2.

Når jeg åpner musikkspiller, har prøvd flere forskjellige, så finner ikke telefonen sangene/albumene jeg har liggende på minnekortet. Finner bare noen ringetoner, som jeg ikke vet hvor ligger.Dette problemet startet etter siste oppdatering av telefonen.

Er det noe instilling som må gjøres for at musikkspillere automatisk skal sjekke minnekortet, slik den gjorde før? Finner ingen ting om dette, så derfor henvender jeg meg her :)

Klarer du ved hjelp av filutforskeren app finne musikk filene?

Kan være Android det er feil på minnekortet

Lenke til kommentar

Hei,

tipper banen ser slik ut til musikken på minnekortet? /sdcard/external_sd/music

Forsøk å lage en egen mappe på roten til SD-kortet som heter music og flytt filene dit, da enkelte terminaler har problemer med external_sd delen.

En tanke er å ta backup av innholdet på minnekortet over på PC`en og deretter formater minnekortet. Lag så en egen mappe som heter music på minnekortet. Når du starter telefonen skal det komme opp en beskjed øverst som sier "skanner minnekort" eller noe lignende.

PS! Husk at alt på minnekortet blir borte ved formatering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...