zarchon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har fått et snedig problem med min sg2. Når jeg åpner musikkspiller, har prøvd flere forskjellige, så finner ikke telefonen sangene/albumene jeg har liggende på minnekortet. Finner bare noen ringetoner, som jeg ikke vet hvor ligger.Dette problemet startet etter siste oppdatering av telefonen. Er det noe instilling som må gjøres for at musikkspillere automatisk skal sjekke minnekortet, slik den gjorde før? Finner ingen ting om dette, så derfor henvender jeg meg her Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har fått et snedig problem med min sg2. Når jeg åpner musikkspiller, har prøvd flere forskjellige, så finner ikke telefonen sangene/albumene jeg har liggende på minnekortet. Finner bare noen ringetoner, som jeg ikke vet hvor ligger.Dette problemet startet etter siste oppdatering av telefonen. Er det noe instilling som må gjøres for at musikkspillere automatisk skal sjekke minnekortet, slik den gjorde før? Finner ingen ting om dette, så derfor henvender jeg meg her Klarer du ved hjelp av filutforskeren app finne musikk filene? Kan være Android det er feil på minnekortet Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Finner og spiller musikkfilene om jeg går i filutforskeren, men det er fryktelig tungvindt. Og jeg får bare spilt en og en sang, fortsetter ikke videre i mappa når sangen er ferdig. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Ingen som kan hjelpe en stakkar med dette problemet Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, tipper banen ser slik ut til musikken på minnekortet? /sdcard/external_sd/music Forsøk å lage en egen mappe på roten til SD-kortet som heter music og flytt filene dit, da enkelte terminaler har problemer med external_sd delen. En tanke er å ta backup av innholdet på minnekortet over på PC`en og deretter formater minnekortet. Lag så en egen mappe som heter music på minnekortet. Når du starter telefonen skal det komme opp en beskjed øverst som sier "skanner minnekort" eller noe lignende. PS! Husk at alt på minnekortet blir borte ved formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå