Veritæs Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) så dette http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/leneeeeeee.JPG er ikke Nikkor...Avatar skal være ditt eget bilde!!!!11112222 btw det du som ser ut som en sopp, sjekk hodet ditt Endret 8. januar 2004 av Squy Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) så dette http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/leneeeeeee.JPG er ikke Nikkor...Avatar skal være ditt eget bilde!!!!11112222btw det du som ser ut som en sopp, sjekk hodet ditt JEg digger sopper Hvor står det at man skal ha avatar bilde av seg selv henn? eller han Cloud Strifer fra FInal fantasy 7 Nikkor@Adrian@Moss.... http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/Galhw.JPG Sånn... Har du bilde da /Stop Endret 8. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *nag nag nag* J*vla maseunge.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 *nag nag nag* J*vla maseunge.. Takk Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 beste Anime evah! serier: LastEXILE Wich hunter Robin Furi Kuri Azumangah Daioh Angelic Layer GITS Stand Alone Complex Gasaraki Cowboy Bebop Tales of Eternia Filmer: Nausisca of the walley of the wind Spirited Away Ghost in the Shell Lupin III (alle 23 filmene... de eldste er best etter min mening) Wounderfull Days (faktisk en koreansk film i anime stil) Vampire hunter D - Bloodlust Sin, the movie Armitage III (OVA'n er best) The cat returns (neko no onegaeshi) Blood - the last vampire Laputa, Castle in the sky Princess Mononoke ... digger dem seriene og filmene. av Manga så har jeg bare lest ett album, og det er: Battle Angel Alita, også kjent som GUNNM. meget futuristisk serie hvor menneskeheten er redusert til skrap (på alvor) som lever på 'søppelet' til Tiphares, en flytende by som er laget av aliens som styrer jorden. en dag drar Ido ut på jakt etter deler i junkyarden så finner han ett android hode, litt sjekking og han finner ut at hjernen inni titan skallen er i live, etter 300 år... dette er begynnelsen på Battle Angel Alita, annbefalest viss man liker androider, cyborger og sånt. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 av Manga så har jeg bare lest ett album, og det er: Battle Angel Alita, også kjent som GUNNM. meget futuristisk serie hvor menneskeheten er redusert til skrap (på alvor) som lever på 'søppelet' til Tiphares, en flytende by som er laget av aliens som styrer jorden. en dag drar Ido ut på jakt etter deler i junkyarden så finner han ett android hode, litt sjekking og han finner ut at hjernen inni titan skallen er i live, etter 300 år... dette er begynnelsen på Battle Angel Alita, annbefalest viss man liker androider, cyborger og sånt. Var Tiphares bygd av aliens ? .. som styrer jorden?? er den noe jeg har gått glipp av .... Har lest hele serien og de 2 ekstra volumene som heter last order og jeg har ikke lest noe om aliens som styrer jorden .. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 det er sånn historien begynner. folka i scrapyard tror byen er bygget av aliens, dem har ikke peiling på hva som har skjedd for flere hundre år siden.. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 det er sånn historien begynner. folka i scrapyard tror byen er bygget av aliens, dem har ikke peiling på hva som har skjedd for flere hundre år siden.. hehe seffers ... begynte og lure om jeg virkelig hadde gått glipp av noe . Battle Angel Alita er en rockende bra manga.. har kjøpt det første vol..men det er steike meg dyrt her i norge ... skal kjøpe alle sammen Har sett filmen også .. men den er ikke i nærheten så bra som manga'en. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ippatsu Kikimusume. Trenger ikke å si mer. Finn den og se den. Episodene er 4 minutter lange, men har et noget... bizzarrt... innhold. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har sett litt Ghost in the shell i det siste. Dette er det eneste bra anime jeg har sett til nå. Utrolig bra historier. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) 1: Gundam i alle former og farger 2: Farscape (hvis man kan klassifisere det under annime ) 3: Love-Hina ....... Endret 28. januar 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg må benytte sjangsen til å si at jeg hater anime Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg må benytte sjangsen til å si at jeg hater anime da må jeg benytte anledningen, eller sjansen, til å si at 'sjangsen' ikke er et norsk ord såvidt jeg vet.. vennligst forklar hva det betyr. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 2: Farscape (hvis man kan klassifisere det under annime ) Liten sjans for at du får gjennomslag for den. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Azumangah Daioh!! Er det noen som ser dette?? Skulle ønske de jentene går på min skole, og de lærerne også! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 det er sånn historien begynner. folka i scrapyard tror byen er bygget av aliens, dem har ikke peiling på hva som har skjedd for flere hundre år siden.. hehe seffers ... begynte og lure om jeg virkelig hadde gått glipp av noe . Battle Angel Alita er en rockende bra manga.. har kjøpt det første vol..men det er steike meg dyrt her i norge ... skal kjøpe alle sammen Har sett filmen også .. men den er ikke i nærheten så bra som manga'en. Enig konge serie, har hele første del, og litt av "Last Order", men fifan, det er DYRT her i landet, kosta meg nermere 2k Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Azumangah Daioh!! Er det noen som ser dette?? Skulle ønske de jentene går på min skole, og de lærerne også! Hehe, blir aldri lei av Azumanga Daioh vettu. Så serien for et år siden, men setter alltid på en episode i ny og ne for å more meg. Er på topp 5 lista mi den serien der. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 haha jeg skal til statene i sommer og regner med det kommer til å gå en del penger på manga og anime, men ikke på langt nær så mye som det hadde kostet i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå