Smirnoff Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis dere vil se litt snåle, twistede serier prøv: Gunslinger Girl Hitsuji no Uta (eng. tittel: Song of the Sheep) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 var det "Ghost In The Shell" som "Wamdue Project" hadde i musikk videoen for "King Of My Castle" ?? isåfal har jeg sett den og .. men husker den ikke så mye .. tror jeg synes den var bra der og da .. men glemte den så fort Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 var det "Ghost In The Shell" som "Wamdue Project" hadde i musikk videoen for "King Of My Castle" ?? isåfal har jeg sett den og .. men husker den ikke så mye .. tror jeg synes den var bra der og da .. men glemte den så fort Jah.. Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 1. Last Exile (Har du ikke sett den, last den ned nå! se minst 3 episoder før du bedømmer) 2. Naruto 3. Hellsing 4. Scrapped Princess 5. Kenshin Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Takk Inoxx, laster ned nå flere serier på en gang (fra flere brukere samtidig). Deilig med 1.12 megaBYTE per sekund Lenke til kommentar
Froc Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 De beste seriene er KLART: #One Piece #Naruto #Rourin Kenshin DE MÅ SEES Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Ja, Last Exile er å anbefale. Forøvrig min nominasjon til beste anime 2003. Personlig synes jeg Naruto er kjedelig, gadd ikke å følge lenge med på den. Men, men. Smaken = som baken. Endret 7. januar 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så Akira og Ghost in the Shell for en stund siden. Ganske bra filmer, men slutten på Akira tok litt av... Når det gjelder Naruto så ser jeg ikke helt hva forskjellen på det og pokemon er.... synes det virka like teit... Når det gjelder Tom og Jerry (som ikke er anime), så er det viktig å skille mellom episodene. De som Fred Quimby har laga er knallbra. Chuck Jones sine episoder er derimot totalt ubrukelige... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) ahahah hvordan kan du sammenligne Pokemon med Nauruto? Det ene er beregnet på barn, og det andre innholder tonnvis med blod...for ikke å si litt xxx Endret 7. januar 2004 av Squy Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har ikke sett så mye Naruto, men det jeg så var noen unger som drev å slåss i en ring der han ene hadde noe sand-forsvar og noe greier...kanskje voksenversjonen av pokemon da....uansett ikke min greie... Da var Ghost in the Shell temmelig mange ganger bedre. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå kom jeg nettopp på en anime-serie jeg så som liten: "Silver" Silver den lille lynraske hunden som slåss mot den store stygge bjørnen akakabuto Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 har nå sett de 13 episodene som er lagt av Ikkitousen og syns den var ganske bra. Masse slossing, en del blod og ikke minst en god del pupper og lår Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg sluker alt.Feed me anime! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Anime^^ ... hope you don't mind Nikkor Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Anime^^ ... hope you don't mind Nikkor hvem er støggingen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vel, grunnen til at jeg ikke liker Naruto er at jeg ikke er noen fan av animeer som drar storyen ut i det uendelige, animeer med bråkete characters, animeer der det bare er fighting dag ut og dag inn, noen av fightene går jo over flere episoder. Vet ikke om det har forandra seg noe særlig. Men Naruto er ikke slik anime jeg liker å se. Jaja, what the hell... Noen liker sånt, noen liker det ikke. Sånn erre bare. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Anime^^ ... hope you don't mind Nikkor hvem er støggingen? Håper du kødder! Det er Nikkor.. Anime er fett.. Holder på med noen Iria filmer nå.. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ligner på en gutt jo, eller han Cloud Strifer fra FInal fantasy 7 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det ER en gutt din sopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå