AssKicR Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 POKEMON VEL! skal du ha bank eller??? digimon er da mye bedre POKEMON Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 POKEMON VEL! skal du ha bank eller??? digimon er da mye bedre Så sant så sant Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg overrasker alle og sier at Pokemon og digimon dritt serier Lenke til kommentar
guom Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg overrasker alle og sier at Pokemon og digimon dritt serier Jeg kan ikke være mer enig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 DIGIMON ER EN DÅRLIG POKEMON RIPOFF! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Dere kan si hva dere vil men det er ikke noe som slår: HELLSING TRIGUN BERSERK NINJA SCROLL BASTARD WITCH HUNTER ROBIN ps: er det noen som vet om det er mer en 26 episoder i Berserk har dem alle sammen og berserk slutter på nummer 26, det er snakk om oppfølgere men har ikke hørt noe konkret enda. ellers vil jeg anbefale : FLCL (furi kuri, som det også blir kalt) det meste av Gundam Cowboy Bebop Ghost In The Shell Stand Alone Complex Evangelion Rah Xephion Ranma 1/2 ++++++++++ kunne sikkert holdt på i hele dag Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Sailor Moon!! (...) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 offer for feil-lesing.. never mind folks Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ps: er det noen som vet om det er mer en 26 episoder i Berserk nope sorry du det er bare 25 episoder http://www.animex.com/resources/shows/inde...tails&showid=16 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 DIGIMON ER EN DÅRLIG POKEMON RIPOFF! Det er en kopi ja men digimon er og forblir bedre en pokemon. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Family Guy er da klart best det slår futurama og simsons ned i jorda! :smile: Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg må vel si hunter x hunter siden det er det eneste jeg har sett av anime.Vet ikke hvorfor,men på tross heslige tegninger så er det noe i det som fenger. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nettopp ferdig med Gundam Seed og jeg må si at det er en konge serie jeg med glede adder til beste listen min Nå skal jeg snart hige løs på Beserk .. se om det virkelig er så bra som folk sier :-) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ducktales er best. Har sett alle 100 episodene, det er bare genialt. Og så den fete musikken. Må seff ha med engelsk tale da, må se en nå! Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Anime jeg liker: Initial D prosjekt Ako robotech(macross) trigun eatman cowboy beepop ghost in a shell akira for å nevne noen få. Ellers er seff looney toons gjengen hysterisk og tom & jerry er latterkrampe deluxe. donald & co er ikke helt borte de heller + noen av de senere disney filmene (Finding nemo er grisegøy) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg regner med at det meste blir eid av Naruto! (men jeg har ikke set noe annet en Naruto da så jeg vet egentlig ikke) Edit: noen som kan PM'e meg med en plass jeg kan laste ned Trigun episoder? værsåsnill Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg synes faktisk at alle anime seriene jeg har sett er bra ! Hellsing Trigun Love Hina (ganske barnslig, men morsom!) NGE Naruto Nat, Hat (Now and then, here and there) Skal se Inu Yasha snart ... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har link/brukernavn/pass til en plass du kan laste ned Naruto, den kan jeg gjerne bytte med link/brukernavn/pass til plass jeg kan laste ned Trigun.....(eller annen bra anime) send pm Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Beste Anime serie er Ninjai! Kansje ikke den beste, men fy å vanvittig bra laget! Anbefaler alle å stikke innom å se alle seriene som er ferdig til nå på http://ninjai.com Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hellsing og Street Fighter 2V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå