Bluebeans Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Fortsetter dere med denne spammingen, blir jeg litt lysegrønn (grinch). Det blir ikke koselig... hold dere til topic eller start en egen tråd, okay? Mener du en anti-tomogjerrytråd?? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 LOL . Jeg må ikke spamme mer nå, så jeg må skrive litt on topic og: dbgt og akira er også kule Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Amuzanga dahjoo eller ka det hette? Film: Ghost in the shell.. (sett bare halve filmen. sovna. :o ) Lenke til kommentar
l2c Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Foreløpig er Macross Zero helt klart best. Ellers, Robotech ( ), Gundam Wing, Patlabor, så skal visst Blood - The Last Vampire være bra, men har ikke somla meg til å se den enda.. om du liker fjollete anime, er trigun kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ghost in the shell (Toern kommer nå rett ut på nyåret) Akira Robotech Princess Mononoke Escaflowne Elysium Castle in the Sky Ninja Scroll *konge* Grave of the Fireflies Vampire Hunter D Dette er hva jeg har på DVD men det er mange fler som kunne nevnes Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Trigun e konge.. Kjøpte nylig denne på ebay.. 3disk special edition:: litt over 300kr Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg sluker alt. Feed me anime! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Film: Ninja scroll Serie: Gasaraki Liker ikke anime der hovedpersonene/ handlingen er for infantil... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 serier: Gundam Seed, Ghost in teh shell - Stand Alone Complex, Film: Akira, ghost in the shell +mye mye mer Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fortsetter dere med denne spammingen, blir jeg litt lysegrønn (grinch). Det blir ikke koselig... hold dere til topic eller start en egen tråd, okay? diktatoriske kommunist ****** Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 diktatoriske kommunist ****** The wonderful mutation of threads... Egentlig litt enig, hater konformitet, liker at tråder sklir ut til en hvis grad... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Dere kan si hva dere vil men det er ikke noe som slår: HELLSING TRIGUN BERSERK NINJA SCROLL BASTARD WITCH HUNTER ROBIN ps: er det noen som vet om det er mer en 26 episoder i Berserk Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 #Neon Genesis Evangelioin#Trigun #Full Metal Panic og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter Trigun er den beste anime-serien ever! Har til og med lært meg litt japansk av å se på! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ikkitousen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beste anime serie teh EVAH! Lenke til kommentar
guom Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 her er i hvertfall mine favoritter. 1. DBZ 2. Princess Mononoke 3. Ninja Scroll 4. Kenshin 5. Guyver Lenke til kommentar
do'h Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 La blue girl eller ninja turtles Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 yummy er litt triggerhappy , noe man lærer etter en stund. Jeg er så enig med deg torsteinen. 8) Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kenshin - serie + film Hellsing - serie Ghost In The Shell - serie + film Vampire Hunter D: Bloodlust - film Ninja Scroll - serie + film X - serie Har også begynt å se på: Final Fantasy Unlimited - serie (sett et par episoder, ikke helt det store. Men den er et must da jeg er Final Fantasy frelst!) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 POKEMON VEL! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 POKEMON VEL! skal du ha bank eller??? digimon er da mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå