jokki Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har i det siste funnet utrolig mye god anime og blitt ganske så hekta på det. Lurer på hvlike 3 filmer eller serie dere liker best? mine: #1Ghost In The Shell #2Macross Zero #3Naruto PS: ser du ikke på anime så hold deg utenfor. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ser ikke noe særlig på Anime, men Uansett 1. Princess Mononoke 2. DBZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Oggy and the cockroaches e noke av det morsomaste eg ha sett i heile mitt liv vertfall! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 litt morsomt .. her kommer du med en seriøs tråd så kommer det folk og sier Donald og annet barnetv saker .. "Akira" er ganske bra etterpå skal jeg faktisk se "Kite" Lenke til kommentar
chop Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kenshin, Naruto, Inu Yasha selvsagt masse annet bra og, men.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Uni cookie elns... HAr sett litt av den... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 oi! her kommer jeg og prøver å lage en seriøs tråd om hvilken anime film/serie som er best og gjett hvilket svar jeg får med en gang? donald! uansett de som var seriøse mange bra forslag. Dragonball har jeg sett igjennom(dbz/dbgt) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Altså: Bank inn i knollen at Donald er animert film... aka anime () per MIN definisjon... JEG liker Donald best blandt animerte filmer.. derfor sa jeg det! FFS! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tommy og Jerry PS: Den som våger å kalle noe bedre enn Tommy og Jerry får bank okey? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 #Neon Genesis Evangelioin #Trigun #Full Metal Panic og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tom og Jerry er jo det beste som noen gang er laget. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter *Ernie85 finner frem balltreet og klubber ned Skreeth* Mens jeg har balltreet mitt fremme, noen flere? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter *Ernie85 finner frem balltreet og klubber ned Skreeth* Mens jeg har balltreet mitt fremme, noen flere? me, me, me Tom & Jerry SuXR Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter *Ernie85 finner frem balltreet og klubber ned Skreeth* Mens jeg har balltreet mitt fremme, noen flere? me, me, me Tom & Jerry SuXR Tror det balltreet kommer til å bli slitt jeg, men here we go:*Ernie85 slår ned sebdude med balltreet som Ernie85 har å hånden* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det eneste jeg har sett er Naruto, den er jo ganske bra! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Roadrunner! På sitt beste da...noen av dem er bare lame.. tror det har noe med årgang å gjøre :-? Ellers har en jo daffy bugs, elmer sylvester og alle de andre Looney Tunesene konge! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 og masse mer... (utenom tom og jerry) Kom og bank meg enrnie85 ! jeg venter *Ernie85 finner frem balltreet og klubber ned Skreeth* Mens jeg har balltreet mitt fremme, noen flere? Er du sikker du traff? jeg kjente ikke noe særlig Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Fortsetter dere med denne spammingen, blir jeg litt lysegrønn (grinch). Det blir ikke koselig... hold dere til topic eller start en egen tråd, okay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå