You confound me brother Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 - Hvorhen i Oslo ligger "Ringen Kino", i henhold til togstasjonen? - Hvor lang tid tar det til fots, fra togstasjonen? PS: er lite kjent i Oslo (hadde vaert fint om du kunne ha nevnt noen kjente bygninger i omegn av kinoen, slik at jeg lettere kunne ha funnet den). Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Hei Ringen kino ligger rett ovenfor Birkelunden trikkholdeplass, bare to blokker oppover på høyre side. Det tar både tid og energi hvis du skulle prøve til fots. Ta heller trikken, både nr 11,12 og 13 stopper på Birkelunden, så går du av der og går bare oppover. Trenger ingen kjente bygninger, det står Ringen Kino med STORE bokstaver rett foran inngangen. Trenger du å ha det med teskje, kan du gå til oslokino.no og lese mer der. Endret 7. november 2012 av Myst 1 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ringen kino ligger øverst på Grunerløkka. Beste måte å komme dit på er å ta trikk nr 11 eller 12 fra Jernbanetorget. Det tar ca 10 min med trikk, rundt 30 min. å gå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå