AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hola om jeg tar en koffeintablett klokken 14:00 på dagen og inntar alkohol rundt 20:00, kan det potensielt være farlig? Vet ikke helt hva som skjer med koffeintabletter og alkohol, er jo ikke sånn at jeg tar tablettene med alkohol heller, og er jo noen timer imellom? Anonym poster: 22784591a4e12e109a6fe642b84215c9 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å gjøre det. Jeg har vel strengt tatt skylt ned koffeintabelett med øl ved en anledning eller to. Jeg uttaler meg ikke som medisinsk kyndig, men så lenge koffein er koffein ser jeg ikke forskjellen på dette og det å drikke 2 kopper kaffe til konjakken eller noen redbull-drinker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Går mest sannsynlig helt ok. Akkurat som hvis du går ut en tur så KAN du bli påkjørt, men det vil mest sannsynlig gå bra. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Helt ufarlig med mindre du er allergisk mot noen av stoffene i det du velger å innta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå