Joachim_F Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kickstarter-spillet Sui Generis viser frem spennende kampsystem. Les hele saken Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kule elementer, men foreløpig ser det ut som artige gimmicks, og ikke noe som bidrar til bedre gameplay. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kampsystemet virket veldig interessant, men det trenger nok en god del polish før de kan si seg ferdig med det. Editoren var for øvrig veldig bra laget. Hadde vært interessant å lekt seg litt med den 1 Lenke til kommentar
MrLeivdal Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 de burde legge til skills for hvert specific våpen, slik at desto mer du bruker et spesifikk våpen får du bedre balanse og kan dukke unna fienden lettere 1 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Synes dette virker utrolig lovende! Hvis man leser mer om spillet på Kickstarter-siden får jeg virkelig et inntrykk at dette kan bli en unik og spennnede spillopplevelse! 1 Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 hahahah, morsomste kampsystemet jeg har sett. "Halla, skal vi drikke oss drita og sloss mot et kjempetroll?" Han main characteren var godt påvirket av etanol. Haha 2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) hahahah, morsomste kampsystemet jeg har sett. "Halla, skal vi drikke oss drita og sloss mot et kjempetroll?" Han main characteren var godt påvirket av etanol. Haha Tror ikke du fikk med deg poenget med systemet... det var faktisk ganske imponerende! Endret 8. november 2012 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Untouchable. Jeg er helt enig, systemet ser helt rått ut. Håper deteri orden at jeg bumper denne tråden. Noen som har ny info ang dette spillet? Mener å huske utviklerne sa de ville utgi det i løpet av 2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå