Gå til innhold

Hvordan lagre Rayman på PS3? (Lastet ned via PS3, opprinnelig PS One spill)

2bb1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lastet ned Rayman fra Playstation Store eller hva det heter på PS3-en min. Det til 40 kr om der skulle være flere.

Iallefall: hvordan får man lagret underveis i spillet? :hmm: Med en gang jeg startet spillet fikk jeg muligheten til å opprette et "Memory Card" internt på PS3-harddisken. Når jeg kom videre inn i spillet spurte det om jeg hadde Memory Card tilgjengelig, hvis jeg så trykte "YES" så fant den ingenting, så ble nødt å trykke "NO". Antok derfor at spillet ville bli automatisk lagret til det virtuelle Memory Cardet som jeg laget på PS3-harddisken først, men det ble det altså ikke.

Noen som har en løsning på problemet? Er jo ikke vits å spille om det ikke går an å lagre underveis :hmm:

På forhånd takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg lastet ned Rayman fra Playstation Store eller hva det heter på PS3-en min. Det til 40 kr om der skulle være flere.

Iallefall: hvordan får man lagret underveis i spillet? :hmm: Med en gang jeg startet spillet fikk jeg muligheten til å opprette et "Memory Card" internt på PS3-harddisken. Når jeg kom videre inn i spillet spurte det om jeg hadde Memory Card tilgjengelig, hvis jeg så trykte "YES" så fant den ingenting, så ble nødt å trykke "NO". Antok derfor at spillet ville bli automatisk lagret til det virtuelle Memory Cardet som jeg laget på PS3-harddisken først, men det ble det altså ikke.

Noen som har en løsning på problemet? Er jo ikke vits å spille om det ikke går an å lagre underveis :hmm:

På forhånd takk for all hjelp :)

Opprettet du et virtuelt Memory Card på PS3en? I så fall skal det bare være å velge dette kortet når du ønsker å lagre.

Du oppretter ett kort ved å gå inn på Memory Card-funksjnoen under Spill-menyen. Pass på at du oppretter et PS1- og ikke et PS2-kort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...