.Kim Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hallo, Jeg og faren min har prøvd å sette opp en webserver via WAMP. Vi har fått til alt når det kommer til Dynamic DNS og andre instillinger på rutern. WAMP er ganske så lett har han nevnt til meg og jeg så det når jeg først prøvde det(jeg brukte xampp, leste at mange hadde problemer med å få den på nett...). servern går online, servicene er installert og kjører. Vi har endret fra localhost til ddns'en. Problemet vårt er at vi ikke har rettigheter til å se på siden, vi satt en god stund igår å prøvde å få til dette, men endte alltid opp med "403 Forbidden". Så vi har kontakt med serveren, men får altså ikke lov til å se på siden... Jeg har endret den orginale index.php fila til min egen php fil. Vi prøvde også å endre den til å bli HTML for å se om det var det som var problemet. Lenke til kommentar
Bamsemannen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det kan fort være .htaccess fila di som er ute å sykler, siden du får forbidden på siden din. Lag en fil som heter ".htaccess" og putt i document-root, som inneholder følgende: Allow from All Så skal du få tilgang til alt 1 Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Greit, skal prøve det etter jeg er ferdig her på jobben. Slet en god del timer med det og det meste vi kunne finne på google var folk som ropte etter teamviewer session... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå