veromodagirl Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hei, jeg trenger hjelp med noe jeg har lurt på lenge! Jeg skal søke nytt pass, og har 2 addr. den ene addr. er den som er folkeregistrert og addr. nr 2. tilhører postkontoret ( hvor man leier en postboks i et år osv. ) men jeg er ikke helt sikker på om den har blitt / eller blir registrert i folkeregisteret ? .. Så med dette lurer jeg på om man får velge hvilken addr. det nye passet skal bli sendt til ? eller blir den automatisk sendt til hoved addr. som er den folkeregistrerte ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg er ganske sikker på at passet ditt blir sent til hovedadressen din Lenke til kommentar
veromodagirl Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg er ganske sikker på at passet ditt blir sent til hovedadressen din men vet du om det er noe mulighet for å hente passet sitt på politistasjonen ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ja det går an det! Lenke til kommentar
veromodagirl Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 er du 100 % sikker, får nå ble jeg dritglad !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå