Niklasp Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kim Dotcoms nye domene ble en kortvarig affære. Me.ga allerede borte fra nett Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Lurer på noe, vil filene krypteres med en BRUKER nøkkel? Som gjør det umulig for autoriteter og få tilgang til filene dine uten passord? Og vil også filnavn, metadata etc være kryptert med BRUKER nøkkel også? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Såvidt jeg har forstått er dette ideen ja. Bruker krypterer og laster opp, kun de som får nøkkel av bruker har mulighet til å få noe fornuftig ut av dataene. Lenke til kommentar
Populært innlegg squabbish Skrevet 7. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2012 Hehe, noe sier meg at noen har lagt de ordene i munnen på samferdselsministeren. 16 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg er mest overrasket over at Dotcom ikke sjekka dette før han gikk ut med så høy profilering. Det er relativt klart at slike stater er bare fornøyde med å få amerikansk press de kan gi etter for. 2 Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg er mest overrasket over at Dotcom ikke sjekka dette før han gikk ut med så høy profilering. Det er relativt klart at slike stater er bare fornøyde med å få amerikansk press de kan gi etter for. Sjekke med hvem da? "Hei samferdselsminister. Er du korrupt?" 8 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Samferdselsministeren: "Pay me dolarz, and we shall see!" 1 Lenke til kommentar
Enigmar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Say good bye to me.ga and hello to o.me.ga . Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 http://kim.com/mega/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hehe, noe sier meg at noen har lagt de ordene i munnen på samferdselsministeren. Noe sier meg at noen også har lagt penger i lomma på samferdselsministeren 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Sjekke med hvem da? "Hei samferdselsminister. Er du korrupt?" Ref Julian Assange / Equador. Ref. Wikileaks / Island... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå