Kurt Lekanger Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Planleggingen av Xbox Surface er godt i gang, hevder kilder. ? Microsoft bygger Xbox-nettbrett Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Så de skal virkelig kjøre full pupp på "Xbox" merkenavnet? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Så de skal virkelig kjøre full pupp på "Xbox" merkenavnet? Det tror jeg de vil gjøre, absolutt, Xbox er utrolig sterkt navn akkurat nå, i hvert fall i USA og UK. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 De bruker det jo aktivt i Windows 8 også med "Xbox Music". I mitt hode blir det rett og slett for mye gutterom og barndom til å kunne ta seriøst ^^ Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 De bruker det jo aktivt i Windows 8 også med "Xbox Music". I mitt hode blir det rett og slett for mye gutterom og barndom til å kunne ta seriøst ^^ Så du mener at navn som "Lekestasjon" eller "Epple" er så veldig mye mer seriøse navn? Uansett, det er ikke navnet som er viktig, det er funksjonen. 5 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Endret 7. november 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Så du mener at navn som "Lekestasjon" eller "Epple" er så veldig mye mer seriøse navn? Uansett, det er ikke navnet som er viktig, det er funksjonen. Det blir å ta det helt ut av konteksten. Det heter ikke Mikromyk Vinduer på norsk. Merkenavnet er verdt mye for mange produkter, og jeg syns Xbox er et rart valg å satse på. 2 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det blir å ta det helt ut av konteksten. Det heter ikke Mikromyk Vinduer på norsk. Merkenavnet er verdt mye for mange produkter, og jeg syns Xbox er et rart valg å satse på. Xbox er et svært og etablert navn, jeg ser ikke noe rart med å satse på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg