Substitute Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Jeg synes den ser lovende ut. Hva synes dere om denne: Jeg tenkte å bruke den hovedsakelig til bilde redigering på reise. Ser ikke mange pc alternativer med 15" hull HD matt skjerm og greit skjermkort og inntil 512GB SSD. Noen kommentarer? Nå vet jeg ikke om den støyer mye eller ikke. Et "problem" 8 GB Ram som er max. Batteritid sies det ikke mye om. Endret 7. november 2012 av Substitute Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Linken din er feil, bortsett fra det er den en fin ultrabook det der. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Ja, rart. Link fikset. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Video av test av en tidlig versjon. Ser lovende ut, men varme og støy samt batteritid er ikke all verden, men det er vel som forventet av en så kraftig pc. 2 SSD i Raid 0 hørtes unektelig kult ut. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 8gb er da ikke maks? Så en norsk webshop som reklamerte med at de solgte den oppgradert til 12gb. 4gb er loddet, men ingenting stopper deg vel fra å sette inn 8gb ekstra? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Ser at det nå er kommet en ny med versjon med touch skjerm: ASUS ZENBOOK Touch U500VZ 15.6" FHD IPS. Hvis skjermen er like god så er det kanskje et bedre tilbud. Den koster 1000 kr mer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Innmaten i Zenbook er veldig fin men ta med i beregningen at byggekvaliteten ikke er spesielt god, pluss at den tynne metallkonstruksjonen kan gjøre maskinen varm under tyngre bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå