Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ICE .. ustabilt, tregt, dårlig - må dokumenteres!

Anbefalte innlegg

samme vilkår som i forbrukersaken 1. inlegg, 9.6 og Spesielle vilkår for Mobilt Bredbånd punkt 1.5 f.eks,

9.6 om bruddgebyr er grei nok den, men poenget mitt overfor Ice nå er at de ikke makter å levere i henhold til avtalen, og at den sånn sett er brutt fra deres side. Derfor mener jeg meg berettiget til å si opp, uten gebyr for brudd på avtaletiden.

1.5 om hastighet er det heller ikke noe i veien med. Der er det snakk om oppnådd hastighet, men det er ikke problemet mitt. Problemet mitt er ingen oppkobling i det hele tatt store deler av tiden. Her er det bare å vise videre til pkt 1.1 i samme vilkår, om fast oppkobling der det er radiodekning. Jeg har radiodekning, men oppnår ikke en stabil tilkobling.

For ordens skyld - dekningskartet sier god dekning på min adresse, og signalstyrken er forholdsvis god (rundt -80 dBm), men selv etter å ha forsøkt med to forskjellige typer utendørs antenne (som forsåvidt ikke ga nevneverdig bedre signalstyrke) opplevde jeg fortsatt utfall i oppkoblinga på alt fra noen minutter til flere dager. Sånn kjapt oppsummert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Kjøpte ICE pga. den påstått gode dekningen. Seiler langs kysten og opplever at det ikke er dekning i det hele tatt da de fleste steder ligger i le for vær og vind. Da ICE har svært få sendere i forhold til de andre teleoperatørene har de ikke dekning selv om de andre har det.

mao. Jeg er skikkelig lurt og jeg må forsøke å komme ut av avtalen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...