Redaksjonen. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Bærbar eller nettbrett – Satellite U920t kan du bruke som det passer deg. Her er Toshibas smarte hybrid-PC Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvis de lager en tilsvarende konstruksjon med ca halv vekt så ville jeg vært solgt. Gjerne med ARM prosessor og Windows RT. Slik som denne er så ser jeg ikke den store forskjellen om skjermen faller ned med siden opp eller ned. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvis de lager en tilsvarende konstruksjon med ca halv vekt så ville jeg vært solgt. Gjerne med ARM prosessor og Windows RT.Slik som denne er så ser jeg ikke den store forskjellen om skjermen faller ned med siden opp eller ned. En slik løsning vil være ypperlig for de som er mye på farten, men behøver en x86 maskin. Da spesielt i bedriftsmarkedet og mtp Direct Access etc. Da er det kjekt å kunne komprimere den mest mulig når man sitter på flyet etc. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Denne så veldig lovende ut! 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Naturlig videreutvikling av segmentet konvertible laptops, tidligere kjent som tabletPC. Forskjellen her er at Windows 8 har bedre støtte for touch enn Windows 7. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 En slik løsning vil være ypperlig for de som er mye på farten, men behøver en x86 maskin. Da spesielt i bedriftsmarkedet og mtp Direct Access etc. Da er det kjekt å kunne komprimere den mest mulig når man sitter på flyet etc. Sikkert veldig fint, men min 14" som jeg bruker på reiser veier 200g mer, og brukes på flyet uten problemer. Poenget mitt var litt at den er for tung til å behagelig brukes som en tablet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sikkert veldig fint, men min 14" som jeg bruker på reiser veier 200g mer, og brukes på flyet uten problemer. Poenget mitt var litt at den er for tung til å behagelig brukes som en tablet. Det vil selvfølgelig være et spørsmål om kompromisser med disse kombienhetene. Maskinene som kjører Windows 8 er i praksis bærbare datamaskiner tilpasset et bruksmønster som går over mot touch. For de som ønsker noe lett og enkelt vil Windows RT på en ARM-plate være mer naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå