Majjan Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Den populære serien er fortsatt i en liga for seg selv. Les hele saken Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er det ikke på tide de bare kommer en årlig nedlastbar oppdatering av dette spillet, istedet for å gi det ut år etter år? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det gir jo ingen mening økonomisk sett så lenge folk fortsetter å kjøpe det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nja, ikke hvis denne nedlastbare oppdateringen koster ca. det samme som en ny fysisk disk da. Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Nja, ikke hvis denne nedlastbare oppdateringen koster ca. det samme som en ny fysisk disk da. Jeg vil mye heller ha en fysisk disk hvert år. Det er fortsatt litt av sjarmen for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Nja, ikke hvis denne nedlastbare oppdateringen koster ca. det samme som en ny fysisk disk da. En oppdatering som krever hovedspilet, og likevel skal koste det samme Lol, kanskje du skal søke jobb i studioet som laget spillet. De er nok veldig interesserte i å høre flere gode ideer! Lenke til kommentar
qckfix Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Spillet er så full i hull og bugs at jeg blir direkte kvalm. Aldri klarer de å levere et ferdig spill på cd-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå