Gå til innhold

Windows Phone 8x by HTC

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Synes ikke det var en god sammenligning. Tenk om du kunne velge mellom å åpne døren selv og være inne i (eller ute av) butikken på 10 sekunder, eller å bruke en dør som åpner automatisk, hvor det tar 30 sekunder: Hva ville du valgt da?

Mulig det er bra i praksis, men uten å ha prøvd det ser jeg ingen nytte av dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant nok, hvis du skal dra den lengre.

Det er bare enklere. Du legger fra deg mobilen på kontorpulten og den lader. Når du reiser deg og legger mobilen i lomma er den full-ladet. Du reiser innom broren din og er noen timer, daller litt med mobilen på tbanen, kommer hjem, setter deg i sofaen og legger mobilen på armlenet og den lader.

Det er liksom bare den lille greia med å finne tak i ledningen, få USBporten rette veien og plugge den i, slippe ledningen som jeg ganske ofte med gamle telefoner har gitt et godt rykk bare fordi jeg glemte den lå til lading når jeg tok telefonen.

Mye sånne småting som blir borte som gjør det ganske så snasnt :) .

Ikke noe enorme greier, hadde ikke valgt en Nokia 100 istedet for en 8X bare fordi Nokia 100 hadde trådløs ladning, liksom. Men det er en snasn liten godbit å ha med :) .

Du henger deg opp i ladetiden, men igjen; det er ikke like restriktivt, så du bruker det oftere, så det hjelper jo også på. Det er bare å legge den ned.

De fleste ganger jeg har lavt batteri og sitter i sofaen gidder jeg ikke dra på kontoret, hente laderen, finne en kontakt og styre. Jeg lar den bare ligge på lavt batteri til jeg blir nødt til å hente laderen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg ser helt klart nytteverdien av å bare kunne legge mobilen i fra seg på en plate når man ikke bruker den. I tillegg er det godt å slippe å dra ut ledningen for å svare dersom det ringer, eventuelt for å skrive en lengre tekstmelding. 1/2 sekund her og et 1/2 sekund der (det tar forøvrig lengre tid) blir fort til noen minutter som fort blir til noen timer i løpet av mobilens levetid.

Jeg vil ha trådløs lading nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg ser aldri behover for å ta ut ledningen når jeg svarer eller skriver sms eller e-post. Men det er kanskje bare meg? Kommer nok ikke til å ha trådløs lading langt oppe på prioriteringslisten når jeg bytter tlf neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg har ofte kun kontakt en plass som gjør at kabelen ikke rekker å ta mobilen for å komfortabelt skrive en mail eller ta en telefonsamtale, så da må jeg enten plugge ut eller være i en veldig ucomfy posisjon mens jeg skriver/snakker.

For eksempel i stua mi nå ville jeg måtte ladet enten på kjøkkenbenken eller på TVbenken, siden jeg ikke har kontakt tilgjengelig nærmere.

Nå vil såklart en ladeplate ikke kunne være på andre posisjoner enn en lader, men skal jeg og ut ta meg en røyk, eller tlf ringer og jeg skal inn på kontoret for å sjekke en epost for den jeg snakker med, eller jeg får en mail jeg må svare på, så slipper jeg plugge ut.

Som sagt; ikke store enorme lifechanging ting, bare mange småting som gjør det nice.

Har du en på kontoret og enn ved sofaen og en på nattbordet, tror jeg nok du er pretty set.

Som jeg sa tidligere: ikke noe som makes or breaks en telefon, men en fin ting å ha. Så såklart er det ikke høyt på en prioriteringsliste når du bytter telefon...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg hatt min HTC 8x siden 20. november, og må si jeg er veldig fornøyd.

Kommer fra Galaxy Nexus, og var veldig spent på overgangen til Windows Phone 8.

Har fått oppdatering av OS'et OTA, men leser at det er en firmware-oppdatering fra HTC som heter 20003.

Er det noen her som har fått den?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min HTC Windows Phone 8X siden 20. desember, og må si jeg er svært misfornøyd.

Jeg kommer også fra Galaxy Nexus.. Og allerede i morgen håper jeg å gå videre til LG Nexus 4.

Hva telefonen min har fått av oppdateringer vet jeg ikke helt, den har ikke fått noe etter 20. desember. Hva den fikk før jeg fikk den vet jeg ikke.

Ellers har jeg problemer med ufrivillige omstarter, den restarter av seg selv ca en gang i døgnet og jeg må da skrive inn pin-koden på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg øretelefoner til min 8x, hovedsakelig til bruk under trening. Dermed ønsker jeg meg noen trådløse. Anbefalinger?

Jeg har kikket litt på dette:

http://www.dustinhome.no/product/5010521573/plantronics-backbeat-903-bluetooth-stereo-headset/?csref=pricecompare_kelkoo_21530&utm_campaign=kelkoo&utm_source=kelkoo.no&utm_medium=pricecompare

Noen erfaringer?

Endret av AtotheK86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...