Cuneax Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 «Frodo» kommer med en rekke nye godsaker. Ny utgave av XBMC kommer snart 1 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 hehe, cool! Mangler bare bufferjustering nå ;-) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ble virkelig bra da de endelig fikk inn bitstreaming av hd lyd Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 XBMC, love it Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kan den lese av ISO-filer direkte? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kan den lese av ISO-filer direkte? Ja det er mulig det. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Støtter den AirPlay Mirroring? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 XBMC er den programvaren man burde bruke på sin HTPC, og bare NRK sin plugin ville funket skikkelig med undertekster så ville jeg vært kjempefornøyd allerede nå.... Lenke til kommentar
ztaa1e Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Ting jeg savner: * En skikkelig integrering med spotify * En skikkelig Netflix klient * Å kunne rangere film/epside fra f.,eks 1-10 etter endt seeing, gjerne med synkronisering til * trakt.tv * Å kunne spille av rar-arkiver direkte i xbmc Sånn forutenom det er xbmc definitivt det beste alternativet på markedet idag Endret 7. november 2012 av ztaa1e 1 Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Støtter den AirPlay Mirroring? Vet ikke om noe i farten xbmc ikke gjør. Ikke så steike stabilt når jeg har testet airplay dog,men jeg har ikke drevet og optimalisert noe heller. Er jo gratis. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Kan den lese av ISO-filer direkte? .rar-filer også for den saks skyld. Endret 8. november 2012 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Den største tinge jeg savner i XBMC er en database som har "added date". Er desverre ikke noe god vise når ting er lagt til Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er det mulighet for at denne laster ned undertekster via internet(Samme som BS Player gjør for android verden)? Uten at jeg har lastet ned undertekster fra før, og lagt det til i mappe. På både serier og filmer som jeg har liggende på nettverket? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det mulighet for at denne laster ned undertekster via internet(Samme som BS Player gjør for android verden)? Uten at jeg har lastet ned undertekster fra før, og lagt det til i mappe. På både serier og filmer som jeg har liggende på nettverket? Ja den har en egen subs addon som man kan laste ned fra et bibliotek, til den versjonen man har. 1 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 * En skikkelig integrering med spotify spotimc fungerer fint for min del. * Å kunne spille av rar-arkiver direkte i xbmc Det gjør den da? I hvertfall fungerer det fint fra openelec som jeg bruker. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Ble virkelig bra da de endelig fikk inn bitstreaming av hd lyd Jeg har brukt en custom made versjon av Eden hittil som har hatt støtte for dette, men fint de endelig tar det med i standard versjonen Kan den lese av ISO-filer direkte? Abselutt, DVDer, Blu rays. Den setter også sammen en film hvis den er på to cder, og klarer også i spille av filmer i RAR-arkiver uten å extracte dem XBMC er noe av den beste oppdagelsen jeg har gjort på internett i nyere tid, helt fantastisk Endret 19. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ja den har en egen subs addon som man kan laste ned fra et bibliotek, til den versjonen man har. Takker, men fant ut av det Mer info på det jeg fant: http://www.xbmchub.com/blog/2012/05/05/adding-subtitles-in-xbmc/ http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:XBMC_Subtitles Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har brukt en custom made versjon av Eden hittil som har hatt støtte for dette, men fint de endelig tar det med i standard versjonen Abselutt, DVDer, Blu rays. Den setter også sammen en film hvis den er på to cder, og klarer også i spille av filmer i RAR-arkiver uten å extracte dem XBMC er noe av den beste oppdagelsen jeg har gjort på internett i nyere tid, helt fantastisk Ble nesten glad en vending her nå, helt til jeg oppdaget at heller ikke denne kan lese Blu-ray med DRM Jeg har faktisk 7 BD'er liggende som jeg ikke har fått sett enda fordi jeg benytter mediasenter PC. Jo, jeg kan kjøpe en spiller for flere hundre kroner, software eller fysisk. Men sistnevnte er ikke aktuelt, og jeg har allerede kjøpt lisens på en SW som ikke lenger fungerer. Det er ikke aktuelt å kjøpe en ny lisens. Jeg er av den oppfating at jeg betaler for det jeg mener er bra, men når jeg skal bli forhindret fra å kunne ha samme brukeropplevelse, eller bedre for den saks skyld, som de som utelukkende kopierer, da begynner jeg å tenke "**** it !!!" Uansett, takk for svar. Dette blir genialt når jeg ikke lenger er lovlyding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå