fkm Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Har ikke hatet på Oslo Vest. Sier bare at mange kler seg slikt. Både ja og nei, fordi de fleste vet jo hvor man kjøper seg "sosseklær" og PRL. Tja.. Min erfaring er at de som ser ut som de største wannabesossene som regel er fra østkanten. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Ja, og spesielt de fra Akershus og lignende. Men nå har jeg ikke sagt at de som kler seg slikt er wannabe sosser. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Ja, og spesielt de fra Akershus og lignende. Men nå har jeg ikke sagt at de som kler seg slikt er wannabe sosser. Tja, hadde ikke lagt det akkurat sånn. Både Bærum, Asker, Oppegård osv ligger i Akershus. Mange flere wannaber fra Oslo. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Har følesen av at alle/fleste wannaber kommer fra Oslo. Endret 15. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Tja, hadde ikke lagt det akkurat sånn. Både Bærum, Asker, Oppegård osv ligger i Akershus. Mange flere wannaber fra Oslo. Det var jo snakk om Oslo øst, så jeg regner med at han mente stedene i Akershus på den siden av byen, og ikke Asker og Bærum. Når det kommer til Oppegård vet jeg ikke så mye om stedet, men jeg har alltid oppfattet det som like harry som resten av østsiden av Akershus. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 16. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 tror jeg har funnet ut hva jeg vil ha, takk for hjelpen folkens! =) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Hva emnes med sosseklær/sossestil? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Det var jo snakk om Oslo øst, så jeg regner med at han mente stedene i Akershus på den siden av byen, og ikke Asker og Bærum. Når det kommer til Oppegård vet jeg ikke så mye om stedet, men jeg har alltid oppfattet det som like harry som resten av østsiden av Akershus. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 tror jeg har funnet ut hva jeg vil ha, takk for hjelpen folkens! =) dette er kanskje trådens beste svar 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå