Henrik C Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 Og jeg som ikke trodde at denne tråden kunne bli verre.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Dette må jo være lillebroren til fkm. Endret 10. november 2012 av thrice 2 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 10. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 cool story bro Dette må jo være lillebroren til fkm. Hva skjer nå? Er det noe jeg ikke får med meg eller? Tell me more =) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. november 2012 Rapporter Del Skrevet 10. november 2012 Got to see where this is going... 3 Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss) Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit. 6 Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Totalt irrelevant hva man selv synes om innvandrere, det er andre mennesker som setter deg i en bås basert på hva du har på deg. Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har. vi utlendinger er jo skikkelig low-end, går med bedre klær enn alle de norske. det er dere som begynner å bli copycats. Når var norge verdens mote mekka? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har. Faen det sanneste som er blitt sagt her inne. Til trådstarter: 1. Kjøp flybillett til Bergen. 2. Tur innom Hans H. og Vincci i sentrum. Så til Oslo og slår deg løs der. Endret 11. november 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Hva får man der som man ikke får i Oslo? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss) Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit. Nei det er det ikke. 2 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss) Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit. Jeg kan jo shoppe, men jeg har ikke funnet det jeg vil ha, har jo kjøpt noen få genser og bukser men ja... prøver å finne en fin jakke, sko osv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 nille og eventuelt europris Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Med den summen så har du vel råd til en grei trench coat fra Burberry. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Fortsett å la ballen trille her, så har vi kanskje underholdning frem til jul 6 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 12. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Fortsett å la ballen trille her, så har vi kanskje underholdning frem til jul hehe Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit. + quilted Barbour-jakke som oftest er for stor. Kombinasjonen gir en grei beskrivelse av majoriteten av 16-åringer fra Oslo Vest. 2 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Skjer med hate på Oslo Vest? Ingen oppfører seg som trådstarter der... Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 15. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Skjer med hate på Oslo Vest? Ingen oppfører seg som trådstarter der... hehe, tenkte litt på det samme,men tror jeg har funnet den rette butikken, dro dit på onsdag bare for å ta en titt, så skal dit på fredag eller lørdag, men hva synes dere om disse, http://www.mcsapparel.com/ Ikke så mye av soss?? Men har kjøpt noen sosse klær også, men fant denne butikken, likte den veldig godt hadde masse fine klær osv, så skal nok legge ut bilder av det jeg kjøper senere denne uken =) Endret 15. november 2012 av Fruitdealer Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Skjer med hate på Oslo Vest? Ingen oppfører seg som trådstarter der... Har ikke hatet på Oslo Vest. Sier bare at mange kler seg slikt. Både ja og nei, fordi de fleste vet jo hvor man kjøper seg "sosseklær" og PRL. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Vil ikke si at bukser til 2-3 tusen er dyrt say what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå