Gå til innhold

[Løst] "Soss" Klær/Mote

Anbefalte innlegg

Hei skal gjøre dette enkelt og greit.

Noen som har tips flere steder jeg kan kjøpe "soss" klær?

Har vært i noen klesbutikker men ikke funnet det jeg vil ha =(

Bare kjøpt noen få klær, men føler ikke at jeg har funnet det rette, pappa ga meg 20 tusen, men finner ikke den rette klesbutikken =/

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Hei skal gjøre dette enkelt og greit.

Noen som har tips flere steder jeg kan kjøpe "soss" klær?

Har vært i noen klesbutikker men ikke funnet det jeg vil ha =(

Bare kjøpt noen få klær, men føler ikke at jeg har funnet det rette, pappa ga meg 20 tusen, men finner ikke den rette klesbutikken =/

Noen tips?

Kommer ann på hvor du bor. De fleste byer har noen få dyre butikker. Bukser til 2-3 tusen osv.

Lenke til kommentar

Bor i Bærum, altså nå skel jeg ikke gå inn på dette med pris på klær, men det finnes jo ganske mange forskjellige priser, men jeg skal si at jeg har ikke tenkt til å bruke mer en maks 2 tusen kr på F.eks på en bukse,

Zenon Aker Brygge, Kiman Man paleet, Kamikaze bogstad f.eks. Kan ikke love at du finner noe fett, men det er mulig å ta seg en titt. Så har du Steen og Strøm og Egertorget shopping(?). Begge ved stortinget. De har nn07 som forsåvidt har helt ok bukser.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Som 1814_ sier, ikke kjøp Lacoste og Gucci for det bruker alle innvandrerne. Gå for litt mer eksklusive klær som NN07, 7 For All Mankind, Johnny Love osv.

Noe du har imot innvandrene ^^

Er jo ikke "fanboy" selv men har noen koselige venner som er utenlandsk, å hvis man tenker seg om så gjelder dette samme for Audi og BMW, mange utenlandskeid folk som har det, men vi lar det være :wee:

Anyways skal nok ta meg en tur innom de stedene.

Lenke til kommentar

Noe du har imot innvandrene ^^

Er jo ikke "fanboy" selv men har noen koselige venner som er utenlandsk, å hvis man tenker seg om så gjelder dette samme for Audi og BMW, mange utenlandskeid folk som har det, men vi lar det være :wee:

Anyways skal nok ta meg en tur innom de stedene.

Totalt irrelevant hva man selv synes om innvandrere, det er andre mennesker som setter deg i en bås basert på hva du har på deg. Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Totalt irrelevant hva man selv synes om innvandrere, det er andre mennesker som setter deg i en bås basert på hva du har på deg. Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har.

Ja ser poenget ditt.

Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke å tro at denne tråden er seriøs, men å gå på spontanshopping med tjue tusen høres dumt ut. Bruk litt tid på å finne ut plagg du virkelig trenger/vil ha og ikke kjøp det første og beste du ser. Ville heller aldri svidd av alle pengene med en gang. Er ikke noe i veien med å handle litt og litt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke å tro at denne tråden er seriøs, men å gå på spontanshopping med tjue tusen høres dumt ut. Bruk litt tid på å finne ut plagg du virkelig trenger/vil ha og ikke kjøp det første og beste du ser. Ville heller aldri svidd av alle pengene med en gang. Er ikke noe i veien med å handle litt og litt.

Pengene er ikke noe problem, jeg sa ikke til pappa hvor mye penger jeg ville ha for å kjøpe klær så han sendte bare over 20 tusen, men kan godt be han om mer.

Men som sagt har ikke funnet det jeg vil ha, snakker jo med de som jobber der ( jenter og gutter ) men enda så ja...

Dessuten halvparten av dem som jobber der prøver bare å selge....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...