Snekkar Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nå begynner jeg å bli dritlei av Tele2 :x Adslen deres er helt elendig,har ei 1024 linje men jeg har en hastighet som på isdn.Har ringt å klaget men får bare beskjed at jeg må vente å se hva som skjer !! Har nu venta i 3 uker,hvor lenge skal jeg vente ?? :o Dårli hastighet og ustabilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg vil anbefale deg å heller ha NextGenTel. De er ekstremt gode, du får med router med innebygget brannmur, og det billigste alternativet er 850 kbps til 398,- / mnd. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nå begynner jeg å bli dritlei av Tele2 :x Adslen deres er helt elendig,har ei 1024 linje men jeg har en hastighet som på isdn.Har ringt å klaget men får bare beskjed at jeg må vente å se hva som skjer !! Har nu venta i 3 uker,hvor lenge skal jeg vente ?? :o Dårli hastighet og ustabilt Jeg og langt flere har også problemer med Tele2. Er flere poster om det samme her på forumet. Kundeservice er ikke veldig hjelpsomme av seg. Får akkurat samme svar som deg, men jeg ble tilbydt å betale samme pris som 704 linja deres, helt til problemene retter seg (Har 1024/256). Tele2 sliter fortiden, de har nok overbooket nettet sitt som kjøss. Gjør som _RebooT_ annbefalte, bytt levrandør. Du vil garantert ikke angre. Har du muligheten til å få NextGenTel, er jo du i en heldig situasjon. Er ikke NGT tilgjengelig der du bor, har du blant annet Bluecom, som er et meget godt firma. Bluecom er vel det firmaet jeg har hørt minst klager på, her på forumet. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg er veldig fornøyd med min Tele ADSL 704/128 linje som jeg har hatt i 2-3 uker. Den har vært meget stabil. Hadde Telenor 704/128 før. Får ca 6 kbits mer på speedometeret til Itavisen med Tele2. Men ja, det er ikke bra kundeservice hvis du bare fikk beskjed om å vente å se hva som skjer... Hvis dette fortsetter, krev å få en gratis måned eller to. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Alle som kan få Telenor etc. kan også få NGT fordi de har begynt å leie linje hos Telenor der de ikke har bygget ut selv. Produktet heter Alpha og har samme downl/upl som Telenor produktene, uten mengde begrensingen selvsagt. Jeg ville klaget pånytt og krevd å få kompensasjon for produktet du betaler for, men ikke får. Å vente og se er ikke godt nok. Er dem ikke villig til å hjelpe sier du opp linja og leier hos noen andre. Uansett bør du teste hastigheten regelmessig hos itavisen eller lignende slik at du har noe vettig informasjon å komme med når du klager. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 er møkka lei Tele2 nå.. får über-crappy hastighet overalt, SPESIELT fra utlandet.. av og til (på dagtid) føles det ut som jeg sitter med ISDN, faktisk.. og det går drit-treigt.. er det ikke fiksa iløpet av denne måneden så sier jeg opp (har jo ingen bindingstid) og bestiller SDSL fra catch, noe jeg vet jeg kommer til og bli fornøyd med.. for denne dritten her er jeg absolutt ikke fornøyd med.. hadde bedre hastigheter med avidi kabel 512/128 for et par år siden, og det sier litt.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Alle som kan få Telenor etc. kan også få NGT fordi de har begynt å leie linje hos Telenor der de ikke har bygget ut selv. Produktet heter Alpha og har samme downl/upl som Telenor produktene, uten mengde begrensingen selvsagt. Er de verd det, så lenge du ikke får noe bedre hastighet enn hos andre? Kundene blir jo utsatt for fakturarot og tvilsom oppfølging av problemer osv. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Alle som kan få Telenor etc. kan også få NGT fordi de har begynt å leie linje hos Telenor der de ikke har bygget ut selv. Produktet heter Alpha og har samme downl/upl som Telenor produktene, uten mengde begrensingen selvsagt. Sikker på det? Får iallefall ikke tilbud om NextGenTel's Alpha produkter, når jeg testet nummeret mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå