FpsStu Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Var hos digital impuls med en venn av meg... vi stod å så på Lian li kabinettet med "fiske tank" vindu også sa han: "kan bruke den som en tank til vannkjøling da?" som en fleip... Men er det ikke genialt egentlig? Noen som tør å prøve? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Er faktisk en del som har gjort det ja! har ikke noen linker. Kameraten min bruker det nå, og det eneste problemet er når han skal inn i datamaskinen å mekke :wink: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvor mye rommer det da? Er vel faktisk plass til noen Deciliter oppi der... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ah knall ide ja Er jo bare å bytte ut luftpumpa til vinduet med Eheim vannpumpa og la varmtvannet få sildre tilbake øverst i vinduet. Synes det stakk veldig ut, er ca en tomme tykkt så der er det plass til vann ja http://www.cooltechzone.com/images/reviews...riumwindow4.JPG Neste kassen min blir Lian Li Fulltower Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Sakl bestille bare sidepanelet og se hva som kan gjøres med det så bygger jeg fort en kasse som passer Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Syntes personlig at sidedørene på bildene ser dårligere ut enn det de er i virkeligheten.... Men det er meg da... Skal ha meg lian li kabinett, håper på før oslo lan... Dårlig plass inni kabinettet gjør dette en mulighet for meg... Er bare litt beskymret som en sa, når jeg skal åpne det for å mekke på no... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 DU SETTER BARE RØRET I EN SIDE PÅ DØRA..SLIK AT DU BARE VIPPER DØRA TIL EN SIDE NÅR DU SKAL MEKKE ops sry caps lock :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå