Labelle Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hei... Jeg hadde kjøpt et Gopro hero 2 kamera som er veldig populært for tiden. Hadde litt problemer med at det fraus seg og valgte derfor å sende det til gopro i USA. Dette er jo et seriøst selskap som selger utrolig godt. Etter jeg sendte pakken tok det nesten en måned før de fikk den. De har flere ganger prøvd å sende den tilbake men de sier: ''Sorry for the delay in this response as Josh and I have tried numerous attempts at getting this package shipped out, we are getting a invalid region response from FedEx each time we attempt to ship this package, can you please review the address for us ?'' Jeg har sett over addressen flere ganger. Men kan det hende det er fordi postnummerert jeg bruker er 4 siffer altså 8410. I usa har de 5 siffer? Name: xxxxxxx Country / Region: Norway Street address: Røyskattvegen 2 Postal code: 8410 City, State: Lødingen Endret 6. november 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Høres ut som ren inkompetanse fra deres side om de ikke klarer å behandle adressen manuelt. Lenke til kommentar
GrandAndreasK Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Det er fordi Ø ikke finnes i I USA.... Deres automatiske sysemer ser det slik: Name: xxxxxxx Country / Region: Norway Street address: R:?:yskattvegen 2 Postal code: 8410 City, State: L:?:dingen Du kan godt bruke bare O i stedenfor Ø hvis det er i et navn. Dette gjør jeg selv når jeg handler i fra utlandet. Allikevel er det vel OE som er det mest riktige å bruke i steden for Ø. Og ikke glem at Å skrives som AA i utlandet. Endret 12. november 2012 av GrandAndreasK 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå