VF-racing Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 før har jeg brukt partition magic til å kopiere partisjoner fra en harddisk til en annen.. Jeg lagret en kopi av partisjonen på en lokal HD, så kopierte jeg den lagrede partisjonen på en ny HD Hvilke programmer kan gjøre den samme jobbben ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 EaseUS Partition Master Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Så med dette kan jeg kopiere partisjonen på en Hd over til en annen ? Det er jobbPCn som skal få seg en SSD disk. Og der har jeg windows som er satt opp mot server.. Noe jeg ikke kan gjøre med vanlig windows installasjon.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da snakker vi om å klone OS'et fra en disk til en annen. Ville isåfall ha prøvd meg på Ease Todo Backup som jeg har gode erfaringer med. Har ikke erfaring med oppsett mot server. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Så lenge OSet er klonet, så vil det funke.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ja , det skal funke. Har klonet mange ganger ifra hdd til SSD , og omvendt ... Jeg viser her i #2 hvordan man gjør det ( fra hdd til SSD ) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Du kan også bruke innebygde funksjoner i Windows 7. Se en guide her. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 EASE ToDo ser ut til å funke.. Partisjonene er også låst på den nye HDn. Har ikke testa HDn i PCn enda Er det mulig å slette slike låste partisjoner uten admin pw ? Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Prøvde den kopierte disken på en annen PC nå. Fikk ikke boota pga BitLocker. Hvordan funker dette ?? Vil en clona HD funke på jobbPCn min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå