Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei, jeg har reg at etter jeg laget den posten om rambrikker er det mange som har fått samme ideen, og det er fint. Men visst det blir veldig mange av disse kunne ikke det da vere en ide å lage et eget forum som het feks " prioriterete tester/guider" der alle tester som moderatorne her på forumet fant verdig ble lagt. Dette foreslår jeg utifra at skall det komme 4-5 prioriterte innlegg i hvert tema blir det fort uoversiktlig. Noen meninger om dette?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 kansje ikke så dum idé.. men spørs da om de som trenger hjelp med skjermkort ville lest i f.eks "SkjermkortSkjermer" eller "Prioriterte poster"... Du kan jo tenke deg hvor du ville gått først selv... For min del er det ikke så mye om å lage en testguide, men heller det at folk får nytte av det når de trenger det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Jo, men da tenkte jeg at forumet hadde en klar "adressse" så ingen var i tvil om hva de fant der, tenkte at det kunne bli lettere for dem som trengte hjelp, men er ikke sikker. :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det kunne fungert, men da måtte det stått med Store, røde bokstaver massevis av steder at "Har du husket å sjekke "Prioriterte Poster" først?", og det ville ikke sett bra ut. :/ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Støtter forslag om eget forum. Det er nok bare på et punkt han har feil. Det var nok etter posten min det gikk sport i å lage gode poster For jeg har hørt at man sovner når man leser snekker'n sin Snekker'n støtter deg i forslaget ditt (igjen)... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Støtter forslag om eget forum. Det var nok etter posten min det gikk sport i å lage gode poster Gikk i sport? det har kommet 2-3 guider etter din... og det totale antallet er vel 6-7... you do the math... :wink: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 apollox. jeg kødda med snekker'n. Foresten fin post du skrev, men ikke så bra som min he he Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Vel,nå var det ikke hvem som hadde laget den beste eller første jeg tenkte på men om det kom mange slike poster, i dag er det ikke et problem men kan se det for meg hviss det skulle bli veldig mange på hvert forum. :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 apollox. jeg kødda med snekker'n. Foresten fin post du skrev, men ikke så bra som min he he ok, hehe, er ikke alltid like greit å skjønne ironi..... Men jeg er med på at det har på en måte dukket opp mange guider i det siste... Noe jeg finner positivt, da det er masse god lesning Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Men jeg er med på at det har på en måte dukket opp mange guider i det siste... Noe jeg finner positivt, da det er masse god lesning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå