60C Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kan huske at jeg jeg har lest om en ms hotfix som gjorde restart/slå av pc`en treigere. Pc`n min bruker mange minutter på og restarte eller slå seg av. Jeg har søkt på forumet, men klarer ikke å gjenfinne tråden. Er det ellers noen andre hotfixer som kan/bør fjernes? Har lest om 811493, men har ikke merket noen merkar senking i ytelsen, men denne er vel blitt oppdatert i det siste... Lenke til kommentar
froebe Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har lest om 811493, men har ikke merket noen merkar senking i ytelsen, men denne er vel blitt oppdatert i det siste... Ja, denne er nå blitt oppdatert og vil ikke lenger redusere ytelsen på systemet. Ellers vet jeg at SP 1 senket ytelsen til flere, men har ikke erfart dette selv, og vet heller ikke status på dette. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 her har iallefall ikke Service Pack 1 senka ytelsen på XP, går like fort uannsett. om ikke fortere også men akkurat i dette øyeblikk bruker jeg ikke XP så. Lenke til kommentar
60C Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Men hvilken hotfix var det som gjorde f. eks oppstarten/restarten treigere da? Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Men hvilken hotfix var det som gjorde f. eks oppstarten/restarten treigere da? Jeg vet ikke svaret på dette, men om det er et problem, så kan jeg på det varmeste anbefale å kjøre "Bootvis" (om det ikke allerede er gjort da). Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har ikke sett denne hotfix'en til xp. Kom over den til ME, så er det den du tenker på? Lenke til kommentar
60C Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Du skal ikke se bortifra at jeg driver og blander her, hadde ME tidligere på pc`n før jeg oppgraderte den med nytt hk, cpu osv. Uansett, takk for alle svar. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har lest om 811493, men har ikke merket noen merkar senking i ytelsen, men denne er vel blitt oppdatert i det siste... Ja, denne er nå blitt oppdatert og vil ikke lenger redusere ytelsen på systemet. Ellers vet jeg at SP 1 senket ytelsen til flere, men har ikke erfart dette selv, og vet heller ikke status på dette. legger man inn sp1 etter man har installert windows xp så kan den bøgge systemet. derfor slipstreamer man, og slipper disse problemene. Lenke til kommentar
60C Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 slipstreamer? Hva/hvordan/forklar? Denne var ny for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå