remerserr Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hører at sony ericsson gikk forbi LG på størrelsen av fabrikanter (dere skjønner hva jeg mener....) men ærlig talt har jeg aldrig sett en lg telefon og aner bare så vidt at de lager telefoner.......... er det noen grund til at telefonene ikke selges her? (jeg har ihvertfall ikke sett en i butikken ennå...) ser ikke så dårlige ut heller .... vga kameraer m/640 x 480 pixels, 4x zoom, 650000 farger, vridbare skjermer, java(G7100,G7070), og ganske små ( litt dårligere bateritid pga. dette da... ) se selv... http://www.gsmarena.com/maker.php3?idMaker=20 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 650000 farger ville ha vært noe ja ... sry mente selvsagt 65 k (65.000 farger!!) Lenke til kommentar
jac Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tror de skal satse litt mer på Norden fremover. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er mange rare merker i det store utlandet vi aldri har sett i Norge. Den gamle videoen vår var av merket LG forresten. En kompis har en Sony-telefon der man kan sample sin egen ringetone. Kjøpt i Thailand for flere år siden, funker fint fortsatt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 må si at teknikken i japan (asia) er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt foran oss! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vi har noen LG-mobiler her. UI er helt håpløst så jeg vil ikke si dere går glipp av noe akkurat. Generelt kjedelige mobiler. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er mange rare merker i det store utlandet vi aldri har sett i Norge.Den gamle videoen vår var av merket LG forresten. Nå er ikke LG akkurat et "rart" merke. Det har vært her i mange år og er kjent for å lage bra brun- og hvitevarer til greie priser. Tidligere kjent som Goldstar forresten. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 het LG goldstar før? :o Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Den LG videoen du hadde kan da ikke veare SAA gammel, det er jo ikke saa lenge siden goldstar og ett eller annet firma ble LG.. Edit : Lucky Goldstar ble LG i 1995/1996 saa video spilleren din kan veare litt gammel hehe.. Lenke til kommentar
kassamassa Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Prøvde en LG-telefon her, siden eg tenkte å skaffe meg en ny mob. Kjipe greier bortsett fra utseendet...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå