bassmania Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hey, jeg har formatert hardisken min og alle de tingene jeg har skrevet i consolen ble borte. f.eks se fps min, at man bare trykker på tallet 1 så kommer pistolen opp uten å trykke på musekanppen igjen, eller noe med sensitvty. kan dere en side der hvor det står alt om sånne "koder" eller vet dere hva som skal være nyttig å skrive i console. Takk. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 net_graph 3 - fps/ms/loss informasjon net_graphpos 2 - plasserer informasjonen i midten hud_fastswitch 1 - våpenet kommer opp når du trykker 1 uten museklikk sensitivity 2 - prøv deg frem... Også smart og endre på disse får og unngå lagg: rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 Innstillingene over er hvis du har ei bra adsl linje. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 scr_conspeed 99999 cl_bob 0 gl_texturemode "gl_linear_mipmap_linear" gl_dither 0 og -32bpp i snarveien fastsprites 0 ati_subdiv "0.0" ati_npatch "0.0" gamma og brightness på 10 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 "gamma og brightness på 10" er ikke lovlige console commandoer... fps_max "101" _cl_autowepswitch "0" cl_minmodels "1" cl_dynamiccrosshair "0" Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 visst er de lovlige. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er disse ati-kommandoene? Og hva er cl_bob? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 "gamma og brightness på 10" er ikke lovlige console commandoer... fps_max "101" _cl_autowepswitch "0" cl_minmodels "1" cl_dynamiccrosshair "0" eeeeh? jo.. dette stiller inn hvor lys eller mørk skjermen skal være, det kan gjøres på selve skjermen, i cs og i windows.. stilles denne rett er alle mørke ganger og kroker blitt lyse ganger og kroker. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 "gamma og brightness på 10" er ikke lovlige console commandoer... fps_max "101" _cl_autowepswitch "0" cl_minmodels "1" cl_dynamiccrosshair "0" eeeeh? jo.. dette stiller inn hvor lys eller mørk skjermen skal være, det kan gjøres på selve skjermen, i cs og i windows.. stilles denne rett er alle mørke ganger og kroker blitt lyse ganger og kroker. Det er derfor det ikke er lov... Men de fleste bruker andre programmer(Powerstrip) som overkjører for eksempel WWCL slik at man kan ha så mye kontrast/gamma/brightness som man vil. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 som Fredrik^- sa, de er "ulovelige" ifølge WWCL, CB, ES og CPL (for de som har tenkt seg dit) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 jeg har aldri merka forskjell på gamma settings i CS...jeg prøver å justere, men det ble ingen forskjell... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 aimbot "1" Jada.. Har du ikke noe fornuftig og si så hold kjeft Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 sv_cheats "1" Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 default - config.cfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå