PocoLoco Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei, NAV har sendt meg videre på et såkalt "avklaringskurs med arbeidspraksis", der målet er å finne en bedrift som er villig til å tilby meg en arbeidspraksis. I den forbindelse ønsker jeg tips fra Dere til bedrifter jeg kan kontakte. Det jeg kunne tenke meg er en kontorjobb, helst innen mine hovedinteresser fotball og/eller IT. Kunne tenke meg å jobbe med noe teknisk, der jeg hele tiden kan lære. Også viktig at bedriften ligger innenfor Bergen. Av kvalifikasjoner så har jeg 2 år fullført av en IT-Bachelor, men er ikke trygg nok på noen felt her til at jeg kan søke vanlige IT-jobber som krever en spesifik kompetanse. Min arbeidserfaring er i hovedsak innen salg. Har stor struktur og er veldig systematisk i hvordan jeg jobber. Jeg har sagt at det sikkert hadde vært gøy å jobbe for et bookmakerfirma, men noe slikt finnes ikke i Bergen. Hva kunne vært et alternativ? Beklager hvis denne tråden virker litt rar. Jeg søker genuint etter tips eller andre erfaringer Dere har som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvorfor ikke fullføre det siste året av IT-bacheloren? Da åpner det seg mange nye muligheter. Lenke til kommentar
tomas-ol Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg hadde mye familie problemer , penger og også allergi Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 gammel tråd men var kurset hos et firma som heter a2g? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå