Jan Erik Engan Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Drammen Night II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nesten samme bilde som for noen dager siden,men står her litt lenger fra Ypsilon,og valgte en b/w versjon;) Konvertert til s/h med Nik Silver i CS6.Lagt på noe mer struktur med den pluginen;) V2...tja...der husker jeg ikke helt hva jeg gjorde..vet det meste av Nik sine produkter ble brukt...tok de om Lørdag,og glemt hva jeg har gjort allerede...hmmm;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei Eg ble så nysgjerrig på broen at eg måtte google den og så hvor den var i forhold til campingplassen Bilde passet godt i svart/hvitt også, ga bilde mer kontrast og skarphet syns eg. Broen kom mer i fokus i svart/hvitt. Flott!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 HeiEg ble så nysgjerrig på broen at eg måtte google den og så hvor den var i forhold til campingplassen :)Bilde passet godt i svart/hvitt også, ga bilde mer kontrast og skarphet syns eg. Broen kom mer i fokus i svart/hvitt. Flott!! Takker.I grunn det som slo meg også att dette måtte da gjøre seg bedre i s/h..så det ramler inn god ord fra hele verden på dette merkelig nok;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Skulle ikke kommentere et eneste bilde i dag, men så ligger dette her og bare sier WOW! Ikke lett å holde munn da Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Skulle ikke kommentere et eneste bilde i dag, men så ligger dette her og bare sier WOW! Ikke lett å holde munn da Takker;)...ja allerede fått en bestilling på dette bildet;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjempefint--sett på navn til byen og trykk opp til postkort Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Kjempefint--sett på navn til byen og trykk opp til postkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg