djgudleif Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 En orkestral greie med noe electro-elementer. Starter mange prosjekter, veldig få jeg fullfører og jobber videre med. Etter en ganske lang stund med musikalsk skrivesperre fikk jeg til noe som jeg er litt fornøyd med hvertfall. Tilbakemeldinger er velkomne. 3 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Holy shit Elsker delen på 0:53 Drit bra! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Tusen takk mann! Det var den delen jeg var mest fornøyd med. Tenker at den siste delen bare er en mellomdel, før det kommer en del til som ligner på 0:53, men som tar av mer. Får se hva jeg gjør med det! 1 Lenke til kommentar
tole Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Begynnelsen funka best. Interessant blanding av strykere og tildels industriell perkusjon. Det eneste jeg synes var litt rart var solostrykeren som starter ganske forsiktig volummessig blir satt opp for tett opp mot hverandre så høres det litt sample-package ut, men det kan du fikse hvis du klipper og limer litt eller bruke volumramper. Jo kortere lyden er jo viktigere er det at den "kommer fort igang" slik at den ikke drukner hvis du skjønner hva jeg mener. Resten var originalt og skilte seg ut fra mengden i forhold til melodigangen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Er helt enig i den. "Midi" vil det nok høres ut uansett, men akkurat det du påpekte er en ting jeg ønsker å endre på, så det kommer jeg til å gjøre. Men jeg blir nok heller å erstatte selve strykeinstrumentet. Skal få tak i noe bedre software etterhvert. Forresten har jeg lagt ut en ny versjon. Har forbedret koret litt, og lagt til en "tredje akt" på slutten som er lik hoveddelen, bare litt kraftigere. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Utrolig bra laget! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvilket program bruker du? Jeg likte melodien godt, men mest i starten. Skarp- og basstromma matchet ikke helt resten av sangen. Den føltes litt opphakket ut. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Her brukte jeg FL studio. Bruker Logic Pro på skolen, men det er litt som å begynne på nytt. Det er herved notert. Det var et forsøk på å blande noen elementer, og det er vanskelig å lykkes med til tider. Jeg setter veeeldig stor pris på feedbacken. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå